איתור חשבון בנק לפי תעודת זהות

אל תאכזבו את האינטואיציות שלכם! אין סוד שלא ניתו לגילוי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

יש אנשים רבים שיש ברשותם חשבון בנק שהם לא יודעים או לא זוכרים שהוא קיים. כיום, תוכלו לאתר חשבונות כאלה לפי תעודת זהות. איך זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

מה הוא איתור חשבון בנק לפי תעודת זהות?

קיימים חשבונות בנק רבים מאוד שאינם פעילים. אלו חשבונות שלא נעשתה בהם שום הוראה למעלה מעשרה חודשים. חשבונות לאאיתור חשבונות בנק לפי מספר תז פעילים במקרים רבות נשכחים, ואנשים רבים יכולים לאבד את החסכונות שלהם. מסיבה זאת, בנק ישראל ואגף שוק ההון באוצר, השיקו מנוע חיפוש מיוחד. מנוע חיפוש זה יאפשר לאתר חשבונות בנק לא פעילים. קיימים ארבע מאות ושמונים אלף חשבונות בנק כאלה. על ידי מנוע חיפוש זה, אנשים שירשו נכסים של נפטר, יוכלו לאתר בקלות חשבונות בנק שרשומים על שמו. מנוע החיפוש נמצא באתר בשם הר הכסף 2. בחשבונות הבנק האלה, יש כמות גדולה מאוד של כסף שמגיעה לתשעה מיליארד שקלים. מנוע החיפוש שהושק עובד ללא עלות וכל אדם ראשי להכניס את מספר תעודת הזהות שלו ולבדוק אם גם לו יש חשבון בנק כזה.

מערכת החיפוש, תציג את הבנקים בהם קיימים חשבונות עובר ושב או פיקדונות לא פעילים. פיקדון לא פעיל, לעומת חשבון עובר ושב, הוא כזה במידה והבנק לא הצליח ליצור קשר מעל חודשיים, עם בעל הפיקדון סמוך למועד הפירעון. מערכת החיפוש תציג למחפש את הבנקים בהם קיים החשבון בלבד. פירוט של הסכומים, סוג החשבון (חשבון עובר ושב או פיקדון) ומספר החשבון לא יוצגו על ידי מערכת החיפוש, על מנת למנוע גניבות. האדם שמנסה לאתר את חשבון הבנק האבוד, יזין את מספר תעודת הזהות שלו במערכת ויגלה באיזה בנק נמצא החשבון שלו. לאחר מכן, האדם יצטרך לפנות לבנק המסוים ולברר פרטים על החשבון שלו מול הבנק. הבנקים עצמם גם מנסים לאתר את הלקוחות במידה ולא נעשתה תנועה בחשבון, אך במידה והם לא הצליחו ליצור קשר עם אף אחד במשך חודשיים הם מפסיקים לנסות. ברגע שהבנק הפסיק לנסות להגיע לבעל החשבון, הוא ישקיע את הכסף בפיקדון וינסה לאתר את הלקוח פעם בחצי שנה. בזמן הזה החשבון יישאר רדום. כמובן שמערכת החיפוש הזאת הכי עזרה ליורשי חשבונות בנק של נפטרים. פעמים רבות, כשאדם נפטר היורשים לא יודעים את פרטי חשבונות הבנק, היכן נמצאים ועוד. היורשים היו צריכים ליצור קשר עם הבנקים השונים ולברר האם קיים חשבון בנק של הנפטר. בעזרת מערכת החיפוש הזאת, יורש חשבון בנק של נפטר, יוכל לאתר חשבון בנק פעיל או לא פעיל. בנוסף, אם תרצו להסיר את פרטי המידע שלכם שנמצאים באתר, תוכלו להגיש בקשה מהבנקים שיסירו את המידע מהמערכת. ההסרה צריכה להתבצע תוך חודש וחצי מיום הבקשה.

 

איתור חשבון בנק לפי תעודת זהות- מה צריך בשביל זה?

אז בדיוק כמו שזה נשמע, איתור חשבון בנק לפי תעודת זהות מצריך רק את תעודת הזהות שלהם. אם ברצונכם לאתר חשבון בנק או פיקדון לא פעיל שרשומים על שמכם, תצטרכו להזין את מספר תעודת הזהות שלכם ואת התאריך בו הונפקה. מלבד זאת, תצטרכו לענות על מספר שאלות. אם ברצונכם לאתר חשבון בנק או פיקדון לא פעיל שרשומים על שמו של נפטר, תאלצו לציין את מספר תעודת הזהות שלכם ואת התאריך בו הונפקה ובנוסף לכך את מספר תעודת הזהות של הנפטר ותאריך הפטירה שלו. גם כאן תאלצו לענות על מספר שאלות.

 

איתור חשבון בנק לפי תעודת זהות- האם גם חשבונות פעילים יופיעו במערכת החיפוש?

אם אתם מנסים לאתר חשבון בנק שרשום על שמם של נפטר, חשבונות בנק לא פעילים יהיו חלק ממערכת החיפוש. מידע על קיומם של חשבונות בנק הרשומים על שם הנפטר, יופיעו בלי קשר להיותם פעילים או לא פעילים. בנוסף, במערכת החיפוש יופיעו גם חשבונות ביתרת זכות וגם חשבונות ביתרת חובה. מערכת החיפוש תציג רשימה של הבנקים בהם קיימים חשבונות בנק על שם הנפטר בלבד. לקבלת מידע נוסף תצטרכו לפנות לבנקים ברשימה. אך, אם אתם מחפשים חשבון בנק שרשום על שמכם, חשבון בנק פעיל לא יופיע בתוצאות החיפוש. אם אתם מעוניינים לאתר חשבון בנק פעיל, תאלצו לפנות באופן ישיר לבנקים ולברר זאת מולם. דרך נוספת לבירור חשבון בנק פעיל הוא עיון בדוחות השנתיים שנשלחים מידי שנה על ידי הבנקים. דוחות אלה ידועים גם בשם תעודת זהות בנקאית. כל סוף שנה, נשלחים דוחות לידי בעלי חשבונות הבנק של אותו הבנק. דוחות אלה כוללים מידע לגבי נכסים, התחייבויות, הכנסות הוצאות ופעילות שוטפת בחשבון הבנק. בין היתר, יופיע מידע על חשבון הבנק והיכן הוא נמצא. עיון בדוחות אלה יעזור לכם להבין אם קיים חשבון בנק פעיל שאתם לא מודעים אליו או לא זוכרים אותו.

 

מה עושים לאחר איתור חשבון בנק לפי תעודת זהות?

כפי שציינו קודם, איתור חשבון בנק לפי תעודת זהות בעזרת מערכת החיפוש, יעניק לכם רק את מקום המצאו של חשבון הבנק. לכן, לאחר שמצליחים לאתר בעזרת מערכת החיפוש חשבון בנק לפי תעודת זהות צריך לפנות לבנק או לבנקים המופיעים ברשימת התוצאות ולברר מולם מספר דברים. כמה חשבונות בנק או פיקדונות לא פעילים קיימים בכל בנק? כמה כסף קיים בכל חשבון או פיקדון בבנק? האם הכספים נמצאים במסלול השקעה ואם כן אז באיזה מסלול השקעה? האם ניתן למשוך את הכספים שנמצאים בפיקדון במשיכה מידית ואם לא אז איך?

בדרך כלל, התשובה לגבי משיכה מיידית של כספי הפיקדון תהיה שלילית. הסיבה לכך, היא שלכל פיקדון יש תנאים משלו ומועדים אחרים למשיכת הכספים. קיים צו בנקאות לגבי פיקדונות ללא תנועה. לכן, בררו מול הבנקים מתי ניתן למשוך את כספי הפיקדון שלכם. אם ברצונכם לקבל בחזרה את כספי הפיקדון של נפטר, עליכם להציג לידי הבנקים תעודת זהות, צו ירושה או צו קיום צוואה וכל מסמך אחר שידרוש הבנק.

 

מה עושים אם לא מצליחים לאתר חשבון בנק לפי תעודת זהות?

חשוב להבין, שמערכת החיפוש מתעדכנת על ידי הבנקים, על פי דיווחים. הבנק מעביר דיווחים לגבי חשבונות בנק לא פעילים מלפני שנים רבות. המידע אותו תמצאו יתייחס לכל חשבון בנק לא פעיל שקיים בבנק, גם אם עברו שנים רבות מאז. אך, יכול להיות מצב בו הבנק עוד לא דיווח לגבי חשבון בנק לא פעיל על שמכם או על שם נפטר. בנוסף, יש מצב שהמידע שמערכת החיפוש לא יהיה מדויק, או שתהיה טעות בזמן שהבנקים יעבירו את הנתונים. בנוסף, במידה ואתם מנסים לאתר חשבון בנק שרשום על שם נפטר, יש מצב שעדיין לא התעדכן המידע לגביו. לכן, במידה וניסיתם לאתר חשבון בנק בעזרת מערכת החיפוש ולא מצאתם מה תעשו? על ידי פנייה ישירה לבנקים, תוכלו לברר האם קיים חשבון כלשהו על שמכם או על שם קרוב שלכם שנפטר. כאשר אתם פונים לבנקים תוכלו לברר על קיומו של חשבון כזה, על כמות הכסף שקיים בחשבון, האם הכסף במסלול השקעה וכל מה שתרצו לברר.

בדיקת חשבונות בנק היא אחד מבין התחומים הרבים בהם מתעסקים חוקרים פרטיים. בדיקת חשבון בנק מתבצעת בדרך כלל במסגרת של חקירה כלכלית. כחלק מחקירה כלכלית, החוקר הפרטי מאתר מידע כלכלי על אדם או על עסק מסוים.

בדיקת חשבון בנק- מהי חקירה כלכלית וכיצד מתנהלת?

חקירות כלכליות הן אחד התחומים הנפוצים ביותר עבור חוקרים פרטיים. אנשים רבים מעוניינים לבצע חקירות כלכליות מסיבות שונות. בחקירה כלכלית החוקרים הפרטיים למעשה אוספים נתונים הקשורים להתנהלותו הכלכלית של אדם או עסק. במסגרת החקירה הכלכלית החוקר הפרטי יאתר את מצבו הכלכלי של האדם הנחקר. בין היתר החוקר יאתר חשבונות בנק נסתרים, רכוש, נכסים ועסקים של הנחקר.

המניעים לחקירות כלכליות הם רבים ושונים החל מחקירה כלכלית בעקבות גירושין ועד חקירה על חייב. כל חקירה מצריכה איתור מידע שונה, אך בכל התחומים החוקר הפרטי ייאלץ לבצע בדיקת חשבון בנק. בתחום הגירושין החקירות הכלכליות מתרחשות בדרך כלל בעקבות בן זוג שמתנהל בהסתרה. בדרך כלל יהיו ברשותו חשבונות בנק שאינם רשומים על שמו, כולל נכסים ורכוש. כאשר בן הזוג ירצה להוכיח זאת, הוא ישכור את שירותיו של חוקר פרטי לשם כך. בתחום העסקים, החקירה הכלכלית מיודת בדרך כלל לאיסוף של מודיעין עסקי. כחלק מהמודיעין העסקי, יתגלו פרטים כלכליים על אדם או העסק איתם אתם מעוניינים לבצע עסקה. תוכלו לגלות האם הוא בחובות, האם הוא לקראת פשיטת רגל, ובשורה תחתונה האם כדאי לבצע איתו עסקים. בנוסף לכך, תוכלו לגלות על עובדים בעלי אינטרסים מנוגדים אליכם, שיתופי פעולה מאחורי גבכם, גניבות, הדלפות מידע ועוד. כמו כן, אם יש בבעלותכם חברה, תוכלו לבדוק מידע על עסק מתחרה אליכם. מה ההשקעות הכספיות של אותו עסק מתחרה, מיזוגים עתידיים ועוד. כמובן, במקרה בו אדם חייב לכם כסף, אך טוען שאין באפשרותו לשלם את החוב, החקירה הכלכלית תסייע לכם לגלות את האמת. האם החייב מסתיר נכסים, רכוש או חשבונות בנק וכל זאת על מנת לא לשלם את חובו.

החקירה הכלכלית מתנהלת בשני שלבים מרכזיים. השלב הראשון יהיה שלב החקירה הסמויה. במהלך החקירה הסמויה, החוקר הפרטי למעשה מתחקה אחר חייו של הנחקר. בשלב זה יתנהלו תצפיות, מעקבים, האזנות וכל מה שצריך על מנת לאתר מידע על הנחקר. כמובן שהכל מתנהל באופן סמוי מבלי שהנחקר יודע שמתנהלת נגדו חקירה. לאחר מכן מגיע השלב הבא שהוא שלב החקירה הגלויה. בשלב החקירה הגלויה, הנחקר יגלה שמתנהלת נגדו חקירה כלכלית. שלב החקירה הגלויה יתחיל רק ברגע שהאדם שביקש את החקירה יחליט שיש ברשותו מספיק ראיות.

איך מתבצעת בדיקת חשבונות בנק?

במהלך החקירה הכלכלית החוקר הפרטי יבדוק מה מצבו הכלכלי של האדם או העסק הנחקר. אחד הדברים הראשונים שיעלו בבדיקות השונות של החוקר הפרטי הוא קיומם של חשבונות בנק סודיים, היכן הם נמצאים ומה סכום הכסף הנמצא בחשבונות בנק אלה.

על מנת לאתר חשבון בנק , קודם כל יתנהל חיפוש מקיף ומעמיק בכל מאגרי המידע האפשריים והרלוונטיים לחקירה. חיפוש מעמיק, יסייע לחוקר הפרטי בקבלת מידע ראשוני על הנחקר ובניית תוכנית פעולה התחלתית. לאחר מכן, החוקר הפרטי יתחיל בעבודת שטח. עבודת השטח היא בעצם שלב החקירה הסמויה. בשלב זה החוקר הפרטי ינסה לגלות כמה שיותר מידע על הנחקר. החוקר הפרטי ינהל מעקבים, תצפיות ועוד לשם כך.

בדרך כלל, כשאדם מנהל חשבונות בנק מוסתרים, תחת שם אחר, במדינה אחרת ועוד, המידע על כך מוסתר ולא ניתן למצוא אותו במאגרי המידע. לכן, החוקר הפרטי צריך להיות יסודי מאוד ולבצע בדיקות מקיפות. בדיקת חשבון בנק בארץ או בחו"ל היא פעולה מורכבת מאוד שדורשת היכרות עם שיטות ההתנהלות של הנוכלים. אלו חקירות שמצריכות ניסיון רב, תכנון מפורט ומקצועיות רבה, על מנת שהחוקרים הפרטיים יצליחו לאתר חשבון בנק גם במקרים בהם הנחקר מסתיר את חשבון הבנק בחוץ לארץ. לשם כך, משרדי החקירות הטובים, שומרים על קשרים עם משרדי חקירות ברחבי העולם. בצורה כזאת, יוכלו להעזר במשרדי החקירות המקומיים במדינות השונות בהן מוסתר הכסף.

חשוב מאוד ליצור קשר עם משרד חקירות שמתנהל באופן חוקי. אם החוקר הפרטי יתנהל באופן לא חוקי יהיו לכך השלכות רבות. קודם כל תוכלו למצוא את עצמכם אשמים בפעולות של החוקר הפרטי. בנוסף לכך, במידה ויימצאו ממצאים בשיטות לא חוקיות, הממצאים יהפכו ללא קבילים בבית משפט ולא ניתן יהיה להשתמש בהם, בעת הצורך. לכן, חשוב מאוד שכלל הפעולות שמבצע החוקר הפרטי יהיו חוקיות. לבסוף, כשהחוקר הפרטי יצליח לאתר את חשבון הבנק, הוא יוכל להעיד כנגד הנחקר בבית המשפט ולהציג ראיות מתאימות.

בדיקת חשבון בנק- בדיקות נוספות

במסגרת חקירה כלכלית מתבצעות בדיקות רבות כנגד הנחקר, שמטרתן לגלות את ההתנהלות הכלכלית של הנחקר. ריכזנו עבורכם את הבדיקות המרכזיות מלבד בדיקת חשבון בנק.

  • בדיקות מקדימות על חייבים- במהלך בדיקות אלה, החוקרים הפרטיים בעצם בודקים כל מידע מקדים שניתן למצוא על החייב ועל בני ביתו. בבדיקות האלה תאותר כתובת המען העדכנית של הנחקר. בבדיקה המקדימה יתנהל חיפוש מקיף ומעמיק בכל מאגרי המידע האפשריים והרלוונטיים. על ידי כך, החוקר הפרטי יוכל לקבל מידע ראשוני שיעזור לו לבסס את החקירה ולהתחיל לבנות תוכנית פעולה ראשונית. במהלך חקירות אלה מאתרים מען עדכני של הנחקר, חוקרים את המדיה ומידענות ממאגרי מידע גלויים, מבקרים ביקור סמוי בכתובות שרלוונטיות לחיי הנחקר ובעיקר מתרשמים מרמת חייו.
  • בדיקת מעמדם האישי של החייבים- בבדיקות האלה בודקים את רמת חיי החייב. כלומר, היכן החייב מתגורר, מה שווי הרכוש שבאחזקתו, אילו נכסים יש באחזקתו ועוד. בשלב החקירה הסמויה, חוקרים את השכנים ומשפחת החייב, עורכים מעקבים, תצפיות והאזנות אחר החייב, ובודקים כמה שיותר מידע עליו.
  • בדיקת עיסוקים- זוהי אחת הבדיקות בשלב החקירות הסמויות. מתנהלים מעקבים שמטרתם לבדוק את התנהלותו הכלכלית שוטפת. בנוסף הבדיקה הזו כוללת בדיקה במקורות.
  • בדיקת יכולת השתכרות- בודקים מה היכולת הכלכלית של הנחקר וכמה משתכר. בדיקה זו יכולה להתבצע באופן גלוי או סמוי. כחלק ממנה יבקרו במקום העבודה של הנחקר, יראו מה המעמד שלו במקום העבודה, מה תפקידו, מה השכר ועוד.
  • בדיקת רמת החיים של הנחקר- כמה הוצאות יש לו, על מה הוא מוציא, האם הוא נהנה מחיי מותרות, יוצא לבילויים, מה שווי הרכוש באחזקתו ועוד.
  • בדיקת שימוש ברכב של החייבים- חקירה בה יבדקו האם החייב מחזיק בבעלותו רכב, מה סוג הרכב, תצפיות על הרכב, מה השימוש בו, לשם מה משתמש ברכב, מה התדירות ועוד.
  • בדיקת הברחת נכסים- יכולה להתבצע באופן גלוי או סמוי. בודקים האם החייב העביר בעלויות בנכסים שונים, מתי ולמי. האם קיבל תמורה עבור העברת בעלויות בנכסים, האם התמורה הייתה אמיתית, והאם מדובר בעסקה אמיתית ולגיטימית.
  • חקירות נושה מדומה- לעתים החייבים יציגו נושים מדומים על מנת שיוכלו להימנע מהתשלום. לכן בחקירה זו נבדוק האם נושים אלה קיימים באמת והאם מדובר בחוב אמיתי או מפוברק.
  • מתן עדות בבית משפט- בסיום החקירה הכלכלית ייאספו כלל ההוכחות והראיות שנמצאו לשם מתן עדות בבית המשפט.

מחירון איתור אמצעי ריגול

סוג הבדיקהמחיר
מחיר עבור האזנות לטלפון נייד1,000-2,700 ש“ח
מחיר עבור האזנות סתר בדיר, בית או משרד - המחיר נקבע לנכס של עד 100 מ“ר וכולל בדיקה פיזית1,000-3,200 ש“ח
מחיר עבור גילוי אמצעי ריגול בנכס עד 100 מ“ר באמצעות שימוש במכשור מתקדם כולל בדיקה אלחוטית2,800-8,000 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול על גבי מחשב2,200-5,500 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול ברכב עם או ללא פירוק1,200-3,200 ש“ח

מחירון איתורים חוקר פרטי

סוג האיתור הערותטווח מחירים
מחיר איתור רכבים (לא כולל תפיסה של הרכב)700-1,800 ש“ח
מחיר איתור רכבים(כולל תפיסה של הרכב+מחיר הגרר)2400-6,300 ש“ח
מחיר איתור בעלים כולל הוכחה של שימוש בכלי הרכבהמחיר עבור בין 2-4 ימי עבודה של החוקר וכולל בין 4-6 שעות עבודה ביום180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםהמחיר לא כולל יציאה לשטח180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםאיתור מודיעין כולל מעקב, יציאה לשטח וביצוע תצפיות180-600 ש“ח
מחיר איתור טלפון380-1,200 ש“ח
מחיר איתור מידע ללא סודיות700-1,400 ש“ח
מחיר איתור פשוט של בעל חובללא שימוש באמצעים מיוחדים250-600 ש“ח
מחיר איתור מורכב של בעל חובכולל אמצעים מיוחדים700-2,000 ש“ח

מחירון חקירות כלכליות, מסירות משפטיות וחקירות פרטיות

סוג החקירה/מסירההערות טווח מחירים
מחיר חקירה כלכלית בסיסית פשוטהכולל מציאה של רכב, מגורים ומקום עבודה 1,400-4,200 ש“ח
מחיר חקירה כלכלית המשלבת מידע מודיעיניכולל בדיקה של חובות, מצב משפטי של הנחקר, ביטוחים וניתוח פיננסי מעמק3,800-12,000 ש“ח
מחיר מסירה משפטית כולל מעקבים, איתורים ותיעודים380-1,200 ש“ח
מחיר מסירה משפטית לא כולל איתורים, כולל תיעודים של המסירה220-700 ש“ח
מחיר שעת מעקב עבור חוקר פרטי עד 2 חוקרים לשעת מעקב300-700 ש“ח
מחיר פגישה עם חוקר פרטי לצורכי ייעוץפגישה באורך של שעה, במידה והתיק יצא לפועל, לעתים שעת עבודה זו תקוזז מהעלות הסופית של החקירה280-700 ש“ח
מחיר חקירה פרטית סיכון גבוהתוספת למחיר הכללי500-1200 ש“ח
מחיר חקירה פרטית למעקב בן זוגמחיר לשעת עבודה עבור חוקר פרטי280-700 ש“ח
מחיר הוצאות רכב עבור חקירה פרטית, מחיר לקילומטר4-9 ש“ח
מחיר בדיקת פוליגרף700-1,900 ש“ח
מחיר לחוקר פרטי עבור שימוש ברחפןלשעת עבודה1,800-6,000 ש“ח
איתור חשבון בנק
אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים אחרונים שלנו
חוקר פרטי בחריש

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בחריש? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בעומר

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בעומר? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בתל-אביב

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בתל-אביב? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

פוליגרף בחריש

  בדיקת פוליגרף היא בדיקה שנועדה לקבוע את חקר האמת בעזרת חשיפת השקרים במהלך הבדיקה. במהלך בדיקת פוליגרף מחובר האדם שנמצא תחת הבחינה אל מכונה

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!