כמה עולה לשכור חוקר פרטי?

אל תאכזבו את האינטואיציות שלכם! אין סוד שלא ניתו לגילוי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי? בדרך כלל, אחת השאלות הראשונות שתרצו לקבל עליהן תשובה היא כמה עולה לשכור חוקר פרטי? המחיר עבור חוקר פרטי מושפע מקריטריונים רבים ולכן אין תשובה חד משמעית בנוגע לשאלה זו. ריכזנו עבורכם את הקריטריונים המשפיעים על עלות חוקר פרטי.

כמה עולה לשכור חוקר פרטי

כמה עולה לשכור חוקר פרטי- מה הם הקריטריונים המשפיעים על העלות?

ישנם קריטריונים רבים שמשפיעים על השאלה כמה עולה לשכור חוקר פרטי. כל חקירה מצריכה איסוף מידע שונה ולכן גם כל חקירה מתומחרת באופן שונה.

היקף העבודה

ככל שהיקף העבודה יהיה רחב יותר, כך הבלש הפרטי יצטרך לעבוד יותר שעות ולכן המחיר יעלה. הסיבה לכך היא שהתמחור של חוקר פרטי הוא שעתי, ולכן על כל שעה תשלמו יותר. בדרך כלל, כשתפנו לחוקר פרטי תקבלו הצעת מחיר ראשונית שתתומחר על פי הערכה של היקף העבודה הנדרש. כמובן, שהצעת המחיר היא ראשונית ובפועל הדברים משתנים, לכן חשוב לקחת בחשבון שהמחיר יכול לעלות וגם לרדת.

עשוי לעניין אתכם: חוקר פרטי מחיר שעתי מעקב.

מרחק

ככל שהחקירה תתרחש במקומות רחוקים יותר כך המחיר יעלה. במקרים רבים, האדם הנחקר נמצא במקומות רחוקים ונידחים, לפעמים זה כי הוא מנסה להסתתר ולפעמים שם הוא גר. אם מקום המצאו של הנחקר לא ידוע הדבר יעלה יותר את המחיר, שכן החוקר הפרטי יצטרך לנסות לאתר אותו. ישנם מקרים שהאדם בורח לחוץ לארץ. במקרים כאלה, תצטרכו לשלם גם על טיסות והסדרי שינה עבור החוקר הפרטי, מה שיעלה את המחיר אף יותר. לכן, יש לקחת בחשבון שככל שהנחקר רחוק יותר, וככל שקשר יותר לאתר אותו כך עלות החקירה תעלה.

מטרת החקירה

לכל חקירה יש מטרה משלה ויעדים שצריך להגיע אליהם. ככל שהיעדים יהיו יותר מסובכים ומטרת החקירה תהיה קשה יותר כך המחיר יעלה. מטרת החקירה הופכת ליותר קשה ברגע שקשה יותר להפריך או להוכיח את המידע אותו יש לחקור. במקרה כזה, החוקר הפרטי יצטרך לעבוד קשה יותר ועלות החקירה תעלה.

כלים

כל חקירה מצריכה דברים אחרים. ישנן חקירות שמצריכות שימוש בכלים מתקדמים. כלים אלו עלולים להיות יקרים מאוד ולכן השימוש בהם מייקר את החקירה. בין הכלים תוכלו למצוא מצלמות מיוחדות, מכשור לראיית לילה, מכשירי האזנות מתקדמים ועוד. כל אלה יכולים לסייע לחקירה, אך השימוש בהם עלול לגרום לעלייה במחיר.

היקף הצוות

ישנן חקירות מסובכות שמצריכות צוות חקירה מקיף ומיומן. אם החקירה מצריכה יותר מבלש פרטי אחד, ניתן לצפות שהמחיר יעלה בהתאם.

ראו גם: חוקר פרטי המלצות.

קושי החקירה

ככל שהחקירה תהיה יותר מורכבת כך המחיר יעלה בהתאם. חקירה מורכבת תכיל את מגוון הקריטריונים שהצגנו- מקום הנחקר לא ידוע ורחוק, צוות שמורכב ממספר בלשים פרטיים, צורך בכלים מתקדמים ויקרים, ועבודה בשעות רבות. כל אלה ישפיעו על השגת התוצאה הטובה והאמינה ביותר לחקירה.

קריטריונים נוספים שעלולים להשפיע על העלות של חוקר פרטי

תעריף שבת

במידה והחקירה מצריכה עבודה בימי שישי שבת או חג, ניתן לצפות את עליית המחיר בהתאם. בדומה לעבודות רבות שמבוצעות בימי שבת או חג, המחיר לעבודה בימים אלה יהיה 150% מהמחיר של עבודה ביום חול. לכן, עבודה בשבתות וחגים תעלה את מחיר החקירה.

הגעה לבית משפט

כאשר נאספו כלל הראיות הנדרשות להוכחת המידע, והחקירה מגיעה לסופה, בדרך כלל, החוקר הפרטי יצטרך להגיע להעיד בבית המשפט ולהציג את הראיות. במידה והחקירה התנהלה על ידי צוות חוקרים, יכול להיות מצב בו כל אחד מהחוקרים יצטרך לתת עדות ולהציג את הראיות שלו. המחיר להצגת הראיות בבית המשפט הוא יקר ובדרך כלל ינוע סביב 1500 שקלים לחוקר. כלומר, במידה ויש יותר מחוקר פרטי אחד שצריך להגיע לבית המשפט המחיר יכול להגיע לאלפי שקלים. לכן, מומלץ לברר מי באמת נחוץ בבית המשפט ומי לא. אם ניתן להסתדר רק עם חוקר פרטי אחד לשם הצגת הראיות, ניתן לחסוך המון עלויות.

כמה עולה לשכור חוקר פרטי- כיצד החקירות השונות משפיעות?

אז הבנו שישנם קריטריונים בכל חקירה שמשפיעים על מחירה, אך כיצד סוגי החקירות השונות משפיעות על מחיר החקירה?

עשוי לעניין אתכם: בלש פרטי מחיר.

 

חקירה פרטית בתחום הגירושין

במקרה של חקירות בתחום הגירושין, אתם יכולים להוזיל עלויות רבות. אם תצליחו להכין את החוקר הפרטי כנדרש ולאסוף מידע רלוונטי שיכול להקל בחקירה, המחיר יכול לרדת משמעותית. במקום שהחוקר הפרטי יצטרך לנהל מעקב כנגד בן זוגכם על מנת לגלות את לוח הזמנים שלו והשגרה היומיומית, תוכלו לפרט זאת עבורו. כל שעת מעקב עולה בין 350 ל400 שקלים, לכן ככל שתחסכו יותר שעות מעקב כך מחיר החקירה ירד.

חקירה פרטית בתחום כלכלי

חקירות עסקיות כלכליות, הן חקירות די נפוצות. כל אדם בעל עסק או שמבצע עסקאות עם אנשים רבים, מבצע חקירות כלכליות על האנשים שאיתו. בחקירות אלה, אותו אדם יוכל לגלות האם האדם איתו הוא רוצה לבצע עסקה חייב או עומד לפני פשיטת רגל. הוא יוכל לבדוק על העובדים שלו, ספקים ושותפים נתונים מדויקים. הוא יכול לבדוק לגבי עסקים מתחרים. החקירה יכולה לגלות האם יש שיתופי פעולה מאחורי גב המעסיק, אם יש עובדים בעלי מניעים או אינטרסים נסתרים ועוד. על ידי החקירות, תוכלו להוכיח את מה שגיליתם ולהשתמש בראיות בבית משפט במקרה הצורך. למעשה החקירות יספקו מודיעין עסקי ויעזרו לבעל העסק. חקירות כאלה מתרחשות באופן סמוי וצריכות להעשות במקצועיות רבה. חקירות אלה יכולות להיערך זמן רב ולהיות מורכבות מאוד. ככל השחקירה תהיה מורכבת יותר ותדרוש השקעה רבה יותר ועבודה רבה יותר, כך המחיר יעלה.

חקירה פרטית בתחום הבגידות

במידה ואתם חושדים שבן זוגכם מנהל רומן מאחורי גבכם תוכלו לפנות לחוקר פרטי על מנת לגלות את האמת. החוקר הפרטי ינהל מעקבים ותצפיות על בן הזוג. הוא יתחקה אחר חייו של בן הזוג ויגלה עם מי הוא נפגש, איפה, מתי ולמה. למעשה, חקירות פרטיות בנושא בגידות הן החקירות הנפוצות ביותר. גם כאן, הפרמטר המרכזי שישפיע על מחיר החקירה הוא כמות שעות העבודה שיידרשו לחקירה. אך, בדרך כלל כאשר מצליחים להוכיח את הבגידה הדבר כולל בתוכו משמעויות כלכליות ובפעמים רבות ההשקעה הכספית מחזירה את עצמה. כפי שציינו קודם, במידה ותאספו כמה שיותר מידע רלוונטי שיוכל לעזור לחוקר הפרטי בחקירה, כך תוכלו להוריד את מספר השעות שיידרשו לחוקר הפרטי בחקירה. אם תתנו לחוקר פרטים לגבי לוח הזמנים של בן זוגכם תוכלו לצמצם משמעותית את שעות העבודה שמצריכה החקירה.

לסיכום 

התשובה לשאלת המחיר עבור בלש פרטי היא אינה חד משמעית. כל מקרה לגופו ולכן יתומחר על פי הקריטריונים שציינו ועל פי מגוון נתונים שישפיעו באופן שונה על החקירה הרצויה. החקירות השונות משפיעות על התמחור של כל חקירה ועל השעות הנדרשות. ככל שתהיה יותר עבודה, הבלש הפרטי יצטרך להתאמץ יותר וככל שאיסוף המידע הנדרש יהיה רחב יותר כך המחיר יעלה. כלומר ככל שתהליך החקירה יהיה יותר מורכב וידרוש יותר התעמקות, כך יהיה צורך בעבודת שטח רחבה יותר וכתוצאה מכך בהשקעה גדולה יותר. לכן, על מנת להיות בטוחים, דברו עם החוקר הפרטי לקבל הצעת מחיר.

אנו נתקלים רבות בשאלה כמה עולה חוקר פרטי כאשר מבקשים מאיתנו בטלפון או בפגישה במשרדנו לחקור נושא מסויים. אנו תמיד מנסים להסביר כי ללא הכרה מעמיקה של המקרה אנו לא יכולים לשלוף מחיר מן המותן ועלינו קודם כל להבין את המקרה לפרטי פרטים לפני שניתן ללקוחות שלנו הצעת מחיר מסודרת. במאמר הבא נסביר לכם מהי עבודתו של החוקר הפרטי, מהם תפקידיו וממה מורכבת העלות של חוקר פרטי

מהו חוקר פרטי?

אז קודם כל לפני שבכלל נתחיל נסביר לכם מה זה חוקר פרטי, מהם תפקידיו ומתי תצטרכו להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי, נציין שהחוקרים הפרטיים והמשרדים שלהם פועלים בארץ בכפוף לחוק שמסדיר את פעילותם שכן ישנם הרבה מאוד גופים פרטיים, אנשים פרטיים או גופים עסקיים שזקוקים לסוג זה של שירותים. החוקרים הפרטיים למעשה ממש כמו חוקרי המשטרה ינסו להגיע לחקר האמת במקרה אותו הם חוקרים

לפני שאנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי או של משרד חקירות חשוב מאוד לוודא את העניין שהוא בעל רשיון של חוקר פרטי וכמובן לוודא כי אין בכוונתו להשיג את הראיות על המקרה אותו הוא חוקר בדרך שהיא לא חוקית. במידה והחוקר הפרטי אותו שהכרתם יעשה זאת וישיג ראיה בצורה בלתי חוקית לא רק הוא חשוף בפני החוק אלא גם אתם בתור מי ששכרתם את שירותיו תהיו חשופים לתביעה. חלק מאותם דברים שאסור לחוקר פרטי לבצע בעת איסוף הראיות בנוגע לחקירה בה הוא פועל הם השגת גבול, ביצוע האזנות סתר, התחזות לאיש משטרה או חוקר משטרתי, איסור קבלת פרטי אשראי כולל דו״חות אשראי של האובייקט אותו הוא חוקר ועוד. כל ראיה שתושג באופן כזה ותוצג בפני בית המשפט עלולה להיפסל

ראו גם: איתור פושט רגל.

ממה מורכב המחיר של חוקר פרטי?

לאחר שהבנו מיהו חוקר פרטי, מהם תפקידיו ומיהם לקוחותיו העיקריים הגיע הזמן להבין כמה עולה חוקר פרטי. המחיר של חוקר פרטי מורכב ממספר פרמטרים כאשר כמובן כל מקרה נשקל לגופו ובהתאם למורכבות או לקלות של המקרה אותו צריך לחקור ייתן המשרד ללקוח הצעת מחיר מסודרת. המחיר שאותו יגבה החוקר הפרטי ישתנה בהתאם למגוון רב של פרמטרים כאשר קודם כל יש לקחת בחשבון כמה עבודת למידה והכנה על החוקר הפרטי לבצע לפני שהוא מתחיל לחקור את המקרה. במידה ומדובר במקרה פשוט יחסית המחיר יהיה נמוך יותר אך במידה ועליו לקרוא מסמכים רבים ולעשות עבודה הכנה מרובה ייתכן והדבר ישפיע על העלות של המחיר. מעבר לעבודת ההכנה כמובן מספר החוקרים שיעבדו בתיק גם הוא מרכיב מכריע כמו גם הותק שלהם

במידה ומדובר במקרה יחסית פשוט בו לא נצטרך חוקרים רבים המחיר יהיה זול יותר אך במידה ומדובר בתיק מורכב בו צריכים מספר חוקרים בו זמנית כאשר בראש צוות החקירה עומד חוקר בכיר הדבר ככל הנראה ישפיע על המחיר ויהפוך את החקירה ליקרה יותר עבור הלקוח. מעבר לכח האדם גם האמצעים אותם נצטרך להפעיל יכריעו מה יהיה המחיר כאשר לעיתים נצטרך לבצע מעקב רגלי ולעיתים נשתמש במעקב אחרי רכב או מספר רכבים במקביל, דבר שגם כן מייקר את העלות

העלות של חקירה עלול לנוע בין 2500 ש״ח ל-10000 ש״ח בעוד המחיר של שעת מעקב עלול לנוע בין 300 ש״ח ל-500 ש״ח. בהנחה ונרצה את שירותי משרד החקירות להשגת מודיעין עסקי העלות של החקירה יכולה להגיע לכדי עלות של 30 אלף ש״ח ויותר

 

במקרים רבים, החקירות הפרטיות קשורות לענייני בגידות. ישנם מקרים בהם בן הזוג חשב אך החשד לא אומת, שכן כנראה הוא חשד לחינם. אך במרבית המקרים, יש ביסוס לחשדות של בני הזוג. ברוב המקרים מתחיל להווצר פער כלשהו בין בני הזוג, או שיש שינוי בהתנהגות של בן הזוג הבוגד. ריכזנו עבורכם מידע עבור חקירות של בגידות.

חוקר פרטי בגידות מחירים- מה נעשה במצב של בגידה?

בדרך כלל, זוגיות היא אחד הדברים הטובים ביותר שיש. היא מספקת לנו אושר רב. כאשר מדובר בזוגיות טובה, בני הזוג יכילו אחד את השני ויקבלו אחד את השני גם ברגעים הטובים וגם בפחות טובים. בכל זוגיות יש תקופות קשות בהן רבים הרבה, ופתאום קשה להיות אחד במחיצת השני. ישנם מקרים, שבתקופות כאלה אחד מבני הזוג מתחיל לנהל רומן. זה בדרך כלל קורה כי הקשר כבר לא מה שהיה ומחפשים מקור אושר אחר. הרומנים האלה הם לא יותר מבריחה מהמציאות, ברוב המקרים. בן הזוג בורח מהתמודדות עם הבעיות ומחפש מקור הנאה חדש. ישנם רומנים שיכולים להמשך שנים.

אם אתם חושדים שבן זוגכם מנהל רומן, תאלצו להפטר מהחשדות על מנת להצליח לשקם את הזוגיות או להחליט להמשיך הלאה. הדבר הראשון שתרצו כנראה לעשות הוא לדבר עם בן הזוג. לנסות לאמת אותו עם החשדות שלכם ולהבין את האמת. אך, לא תמיד התעמתות עם בן הזוג תעזור לגילוי האמת. יהיו מקרים בהם בן הזוג ישקר ויהיו מקרים בהם יתפתח עימות לא נעים. במקרים בהם החשדות שלכם לא נכונים בן הזוג יוכל להיעלב מהחשדות שלכם עד כדי החלטה לפרק את הקשר. במקרים החמורים הטחת החשדות בבן הזוג יובילו את בן הזוג להעלים ראיות על מנת שלא תוכלו להשתמש בהן נגדו בבית משפט. לכן, אנשים רבים מחליטים להעסיק חוקר פרטי. חוקר פרטי יאסוף את המידע הנחוץ ויעזור להפריך או לאמת את החשדות שלכם. ברוב המקרים יתבצע מעקב אחר בן הזוג על מנת להבין עם מי הוא נפגש, מתי ולמה.

ראו גם: חקירות אישות.

.

חוקר פרטי בגידות מחירים- מה הסימנים לבגידה?

ישנם סימנים רבים שיכולים לגרום לכם לחשוד שבן הזוג שלכם מסתיר מכם מידע או מנהל רומן.

  • שינויי התנהגות- סימן לבגידה יכול לבוא לידי ביטוי על ידי שינויים בהתנהגות של בן הזוג. שינויים בהתנהגות יכולים לבוא לידי ביטוי בכל מיני דרכים. השינוי יכול להיות לטובה. בן הזוג מפגין אהבה יותר ממה שהיה רגיל, שולח פרחים. זה יכול להעיד על כך שבן הזוג מסתיר משהו ומנסה לכפות על כך. שינוי נוסף יכול לבוא לידי ביטוי בריחוק מחשבתי, הרהורים מרובים. הוא נמצא בבית אך לא באמת נמצא, כל הזמן יש תחושה שמשהו מטריד אותו. שינויי התנהגות יכולים לבוא לידי ביטוי גם בהרגלי היציאה מהבית. אתם רגילים שבן הזוג חוזר הביתה בשעה מסוימת ופתאום שעת החזרה מתאחרת בתדירות גבוהה. פתאום מרגיש שבן הזוג מחפש תירוצים שיוציאו אותו מהבית. יש יותר מפגשים חברתיים עם חברים חדשים שאתם לא מכירים או השתתפות בחוגים כלשהם או תחביבים חדשים. יכול לבוא לידי ביטוי בהוצאת הכלב לסיבובים ארוכים מהרגיל. שינוי נוסף בהתנהגות של בן הזוג יכול להתבטא בהחלפת הבגדים- בן הזוג מזדרז להחליף בגדים או ממהר להיכנס למקלחת ברגע שחוזר הביתה.
  • הסתרה של הטלפון הנייד- אם אתם שמים לב להתנהלות חשודה של בן או בת זוגכם עם הטלפון הנייד. יכול להיות שהטלפון הנייד צמוד אליו כל הזמן בכל מקום ובכל מצב. עוד אופן יכול להיות אם בן או בת הזוג שמו ססמה או החליפו את הססמה לטלפון הנייד או למחשב. בנוסף, יכול להתבטא בשיחות וואטסאפ מחוקות, מיילים מחוקים, היסטוריית החיפוש במחשב או בטלפון הנייד מחוקות. כל אלה מראים שלבן הזוג יש דברים להסתיר בטלפון הנייד. דבר נוסף שמעיד על הסתרה הוא אם הטלפון של בן או בת הזוג תמיד נמצא על מצב שקט, טיסה או כבוי. בדרך כלל במצבים כאלה, בן הזוג מנסה להימנע מלקבל שיחה במפתיע. דבר נוסף יכול להיות שבן הזוג הפסיק לדבר לידכם בטלפון בכלל. גם אם נוסעים ברכב ביחד יעדיף לנתק שיחה מאשר לדבר לידכם בדיבורית או על רמקול.
  • התעסקות במראה החיצוני- ישנם אנשים שמתחילים רומן ומתחילים להתעסק הרבה במראה החיצוני שלהם. מתחילים לעשות כושר, קונים בגדים חדשים ונעליים חדשות בתדירות גבוהה, שמים תשומת לב רבה על איך שיוצאים מהבית. יכול לבוא לידי ביטוי בתזונה בריאה. בן הזוג מתחיל לשמור על המשקל יותר מתמיד ומשתדל לאכול בריא. בן הזוג משנה את הרגלי הטיפוח וההגיינה. לא תמיד הסימנים האלה יעידו בהכרח על בגידה. אך אם אתם מדברים איתם על זה ויש שמץ הסתרה, סיבות לא ברורות ועוד, הדבר יכול להעיד על רומן.
  • יחסי מין- אם יש שינויים ביחסי המין שלכם. יכול לבוא לידי ביטוי בחוסר חשק מיני. בן או בת הזוג נמנעים מאינטימיות, מתרצים כל הזמן סיבות אחרות למה הם לא רוצים לקיים יחסי מין. או להפך, הגברת החשק המיני. בן או בת הזוג פתאום מנסים לקיים יחסי מין יותר מברגיל. מפגינים יצירתיות או מנסים דרכים חדשות שלא הייתם רגילים אליהם עד עתה.
  • שינוי בהתנהלות הכלכלית- בן זוגכם מתנהל באופן שונה מתמיד ומסתיר מכם דברים רבים. זה יכול לבוא לידי ביטוי בפתיחת חשבון בנק נפרד, או משיכת סכום כסף גדול מחשבון הבנק. גם תשלומים רבים בכל מיני מקומות כמו מסעדות, בתי מלון, שכר דירה נוסף ועוד.

 

חוקר פרטי בגידות- מה המחירים?

קשה לענות על השאלה מה המחיר לחקירת בגידה. הסיבה לכך, היא שיש קריטריונים רבים שמשפיעים על המחיר של חוקר פרטי. כל חקירה מצריכה איסוף מידע שונה ולכן, כל חקירה תתומחר באופן שונה.

הקריטריונים המשפיעים-

היקף העבודה

בדרך כלל, התמחור של חוקר פרטי הוא שעתי. לכן, ככל שהחוקר הפרטי יעבוד יותר שעות כך מחיר החקירה יעלה. כשתפנו לחוקר פרטי, הצעת המחיר שתקבלו תוערך על פי היקף העבודה הנדרש. בפועל הדברים משתנים לכן יש לקחת בחשבון שהמחיר עלול לעלות או לרדת.

מרחק

ישנם מקרים בהם מקום הימצאו של האדם הנחקר רחוק ונידח, דבר שמשפיע על מחיר החקירה שכן ככל שהבלש יצטרך להתרחק יותר כך המחיר יעלה. בנוסף, ישנם מקרים בהם מקום הימצאו של הנחקר אינו ידוע, שכן הנחקר ברח ומסתתר. במקרים כאלה נדרש זמן לאתר את מקום הימצאו של הנחקר. לעתים, הדבר יצריך טיסות וסידורי שינה עבור החוקר הפרטי. כמובן שהסדרים אלה יגרמו לעליה במחיר החקירה.

מטרת החקירה

לכל חקירה יש מטרות ויעדים שונים. ככל שיהיה קשה יותר להוכיח או להפריך את הבגידה של בן הזוג, כלומר ככל שמטרת החקירה תהיה קשה יותר, כך המחיר יעלה.

כלים

בחקירות פרטיות רבות של בגידות נעשה שימוש בכלים מתקדמים ויקרים כמו מצלמות מיוחדות, מכשור לראיית לילה, מכשור לשם האזנות ועוד. כמובן שככל שהכלים יהיו יקרים ומתקדמים יותר כך המחיר יעלה בהתאם.

היקף הצוות

אם החקירה תצריך יותר מבלש פרטי אחד, ניתן לצפות שהמחיר יעלה בהתאם.

מחירון איתור אמצעי ריגול

סוג הבדיקהמחיר
מחיר עבור האזנות לטלפון נייד1,000-2,700 ש“ח
מחיר עבור האזנות סתר בדיר, בית או משרד - המחיר נקבע לנכס של עד 100 מ“ר וכולל בדיקה פיזית1,000-3,200 ש“ח
מחיר עבור גילוי אמצעי ריגול בנכס עד 100 מ“ר באמצעות שימוש במכשור מתקדם כולל בדיקה אלחוטית2,800-8,000 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול על גבי מחשב2,200-5,500 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול ברכב עם או ללא פירוק1,200-3,200 ש“ח

מחירון איתורים חוקר פרטי

סוג האיתור הערותטווח מחירים
מחיר איתור רכבים (לא כולל תפיסה של הרכב)700-1,800 ש“ח
מחיר איתור רכבים(כולל תפיסה של הרכב+מחיר הגרר)2400-6,300 ש“ח
מחיר איתור בעלים כולל הוכחה של שימוש בכלי הרכבהמחיר עבור בין 2-4 ימי עבודה של החוקר וכולל בין 4-6 שעות עבודה ביום180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםהמחיר לא כולל יציאה לשטח180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםאיתור מודיעין כולל מעקב, יציאה לשטח וביצוע תצפיות180-600 ש“ח
מחיר איתור טלפון380-1,200 ש“ח
מחיר איתור מידע ללא סודיות700-1,400 ש“ח
מחיר איתור פשוט של בעל חובללא שימוש באמצעים מיוחדים250-600 ש“ח
מחיר איתור מורכב של בעל חובכולל אמצעים מיוחדים700-2,000 ש“ח

מחירון חקירות כלכליות, מסירות משפטיות וחקירות פרטיות

סוג החקירה/מסירההערות טווח מחירים
מחיר חקירה כלכלית בסיסית פשוטהכולל מציאה של רכב, מגורים ומקום עבודה 1,400-4,200 ש“ח
מחיר חקירה כלכלית המשלבת מידע מודיעיניכולל בדיקה של חובות, מצב משפטי של הנחקר, ביטוחים וניתוח פיננסי מעמק3,800-12,000 ש“ח
מחיר מסירה משפטית כולל מעקבים, איתורים ותיעודים380-1,200 ש“ח
מחיר מסירה משפטית לא כולל איתורים, כולל תיעודים של המסירה220-700 ש“ח
מחיר שעת מעקב עבור חוקר פרטי עד 2 חוקרים לשעת מעקב300-700 ש“ח
מחיר פגישה עם חוקר פרטי לצורכי ייעוץפגישה באורך של שעה, במידה והתיק יצא לפועל, לעתים שעת עבודה זו תקוזז מהעלות הסופית של החקירה280-700 ש“ח
מחיר חקירה פרטית סיכון גבוהתוספת למחיר הכללי500-1200 ש“ח
מחיר חקירה פרטית למעקב בן זוגמחיר לשעת עבודה עבור חוקר פרטי280-700 ש“ח
מחיר הוצאות רכב עבור חקירה פרטית, מחיר לקילומטר4-9 ש“ח
מחיר בדיקת פוליגרף700-1,900 ש“ח
מחיר לחוקר פרטי עבור שימוש ברחפןלשעת עבודה1,800-6,000 ש“ח
כמה עולה לשכור חוקר פרטי?
אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים אחרונים שלנו
חוקר פרטי בחריש

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בחריש? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בעומר

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בעומר? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בתל-אביב

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בתל-אביב? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

פוליגרף בחריש

  בדיקת פוליגרף היא בדיקה שנועדה לקבוע את חקר האמת בעזרת חשיפת השקרים במהלך הבדיקה. במהלך בדיקת פוליגרף מחובר האדם שנמצא תחת הבחינה אל מכונה

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!