איך לתפוס בעל בוגד?

אל תאכזבו את האינטואיציות שלכם! אין סוד שלא ניתו לגילוי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בגידה היא החוויה הבינאישית הקשה ביותר שיכול לחוות אדם וכל מי שנבגד בחייו יודע זאת היטב. בגידה יכולה להתרחש לא רק בתחום האישות שבינו לבינה, אלא בכל תחום בינאישי אחר. מהותה של הבגידה היא הפרת אמון שניתן בך ואין ספק שכל אדם שמקנן בו החשד כי האמון שנתן באדם אחר הופר בצורה כל כך קשה, יעשה הכל בכדי לברר זאת. מן הסתם, אחד מתחומי החיים שמהם מוכרת לנו הבגידה יותר מכל תחום אחר הוא תחום האישות. אז איך לתפוס בעל בוגד או אישה בוגדת? האם כדאי לברר את הדברים באופן עצמאי או שנכון יותר לפנות לגורם מקצועי? האם ישנן פעולות מסוימות שאתם יכולים לעשות בכדי לברר האם אכן התקיימה או עדיין מתקיימת בגידה כנגדכם? על שאלות אלה ועוד, תוכלו למצוא את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

מקנן בך החשד שהוא בוגד – מה עלייך לעשות?

ברובם המכריע של המקרים, הרעיון שבכלל בוגדים בנו יעלה אצלנו כחשד ולא כידיעה. לא רבים הם המקרים בהם אנחנו תופסים אדםכיצד לתפוס את הבעל בוגד "על חם" במעשה בגידה ולרוב מדובר בתהליך של חשיפה לרמזים שונים שמעלים בנו את החשד לכך שבוגדים בנו. אפשר לכתוב ספרים שלמים על המצב הפסיכולוגי שחשד כזה מכניס אותנו אליו ועל הנזק העצום שהחשד עצמו ובעצמו יכול לגרום למערכת היחסים שלנו, גם אם לבסוף יוזם החשד לחלוטין. בדיוק מהסיבה הזאת, כאשר עולה בך החשד שבעלך בוגד בך, את רוצה לבסס או להזים את החשד הזה כמה שיותר ובצורה הכי חותכת. בכל רגע שבו את מסתובבת עם החשד הזה בראשך, נקרעת עוד פיסת דבק ממערכת היחסים שמחברת ביניכם.

אחרי שאמרנו את זה, ישנם מקרים בהם ישנה כמעט ידיעה בטוחה שהבעל בוגד, והשאלה היא כבר לא האם הוא בוגד, אלא איך לתפוס בעל בוגד. גם במקרה הזה, הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לבסס או להזים את החשד שמקנן בך ולעשות את זה כמה שיותר מהר ובצורה כמה שיותר חותכת. מה עלייך לעשות בשלב הבא היא שאלה שאין עליה תשובה אחת. ישנן מערכות יחסים בהן שיחה אינטימית יכולה לחשוף את האמת ללא צורך בשום צעד נוסף וישנן מערכות יחסים שבהן שיחה כזאת לא יכולה בכלל להתנהל וגם אם היא אכן מתנהלת, הסיכוי שהאמת תצוץ מתוכה הוא כמעט בלתי קיים. במקרים האלה, הדבר הראשון שאת רוצה לעשות הוא לפנות לגורם מקצועי שיבדוק עבורך את הסוגיה ולגורם המקצועי הזה קוראים חוקר פרטי.

לאיזה חוקר פרטי עלייך לפנות?

מן הסתם, בשלב הזה שבו כל מה שמעסיק אותך זה איך לתפוס בעל בוגד, את רוצה לשמור על סודיות מרבית. הסיבה לכך היא שככל שהמודעות של בעלך ביחס לחשד שלך ולבטח ביחס לפעולות שאת מבצעת לביסוס החשד הזה היא יותר נמוכה, כך יהיה לך קל יותר לתפוס אותו. אם גם בו יעלה החשד שאת חושדת בו, סביר להניח שהוא יתנהל בצורה הרבה יותר זהירה שתקשה על תהליך החקירה. על כן, את ממש לא רוצה להתחיל לפנות למשרדי חקירות על ימין ועל שמאל ולבקש הצעות מחיר. את גם לא רוצה לפנות לחברים, בטח לא משותפים לך ולבעלך, כדי לקבל המלצות על משרד חקירות. את יכולה בהחלט להיעזר בבן או בת משפחה קרובים שאת סומכת עליהם במאה אחוז, אבל ספק אם אלו יוכלו לסייע לך במשימה זו, מעבר לתמיכה הרגשית שהם יוכלו להעניק לך. המשמעות היא שאת תהליך בחירת החוקר הפרטי את רוצה לבצע בעצמך ויש לך היום את כל הכלים הדרושים לך בכדי למצוא חוקר פרטי שיודע איך לתפוס בעל בוגד ובראשם האינטרנט.

האם כדאי לבצע מעקב באופן עצמאי?

ובכן, התשובה היא לא מוחלט. מן הסתם, הרעיון של ביצוע מעקב יכול להישמע כמו רעיון קורץ במיוחד, הרי מה כבר יכול להיות מסובךתפיסת בגידה במעקב אחרי אדם? פשוט נוסעים אחריו ובוחנים את צעדיו לאורך היום. אלא שלך יש חסרון משמעותי שלמעשה מבטל את היכולת שלך לבצע את המעקב בעצמך והחיסרון הזה הוא שהאדם שאת עוקבת אחריו מכיר אותך. למעשה מכיר אותך טוב מדי. מעקב הוא תהליך שלאורכו עשויות להידרש פעולות שיוצרות סיכון לחשיפה וכן פעולות שבהן נדרשת קרבה פיזית לנעקב. מאחר ובעלך מכיר אותך היטב את הרי לא תוכלי לעשות זאת ללא הסיכון המשמעותי להיחשף וכשזה יקרה, כל מגדל הקלפים יקרוס לתוך עצמו. אבל עוד מעבר לכך, איך לתפוס בעל בוגד היא שאלה שהתשובה עליה דורשת ידע מקצועי וכלים מקצועיים. אנחנו הרי לא רוצים לעקוב אחרי האדם הנעקב במשך ימים שלמים ולאורך שבועות עד שיקרה משהו מעניין. לשם כך צריך לבצע חקירה מקדימה כדי לבחון את הצמתים המרכזיים בהם נכון לבצע את המעקב, האופן בו יש לבצע אותו והאופן בו ניתן יהיה גם להשיג תיעוד של הדברים. לשם כך נדרש ידע מקצועי שבו אוחז חוקר פרטי בלבד.

 

כמה זה אמור לעלות לך?

ובכן, המחיר הכולל של חקירת בגידה במסגרת יחסי אישות יכול להשתנות מאוד ממקרה למקרה. הדברים תלויים מאוד במידע הזמין בתחילת החקירה, בפעולות שתידרשנה להתבצע בכדי להשיג את המטרה ובמשך הזמן שיידרש לשם כך. כך למשל, אם את פונה לחוקר פרטי שיודע איך לתפוס בעל בוגד ומציגה בפניו נתונים על החשד שלך לרבות זהות האישה איתה הוא בוגד, כתובתה של האישה, המקומות בהם הוא עשוי להיתפס במעשיו וכן הלאה, יש בכך בכדי לחסוך רכיבים משמעותיים מהחקירה, מה שגם יסייע לך להשלים את החקירה בעלות נמוכה יותר. לעומת זאת, אם את מגיעה עם חשד כללי לבגידה מבלי שיש בידייך כל מידע שהוא, הרי שהחוקר הפרטי יצטרך לעשות עבודת עומק מעמיקה עוד לפני שבכלל ניתן יהיה להתחיל בפעולות, שתאפשרנה בסופו של דבר לתפוס את הבעל הבוגד.

ישנם כמובן פרמטרים נוספים שמשפיעים על העלות הכוללת, לרבות ציוד נדרש, אולי נסיעות לחו"ל, פעולות החקירה שיש לבצע וכן הלאה. כל מקרה נבחן לגופו ובהתאם לכך נקבע המחיר. בנוסף לכך, גם המוניטין של החוקר בו את בוחרת יכול להשפיע מאוד על המחיר וזה בכלל מגיע מההיבט העסקי של היצע וביקוש, ללא שום קשר לחקירה הספציפית או למידת המורכבות שלה. בכל מקרה, מה שצריך לעניין אותך הוא שאת בוחרת בחוקר פרטי שאת סומכת עליו ושהמחיר הנדרש הוא מחיר שאת יכולה לעמוד בו וכזה שגם נשמע לך סביר על פי האינטואיציה. אם את מרגישה שהוצע לך מחיר מופקע את בהחלט יכולה לפנות לחוקר נוסף כדי לבחון את הדברים. חוקרים פרטיים מחויבים לדיסקרטיות מלאה על פי חוק, כך שאלא אם פנית לחוקר פרטי שהוא גם חבר של בעלך, לא אמור להיות לך שום חשש מדליפת מידע שתסכן את החקירה. הכי חשוב, עשי את הדברים במהירות ובקור רוח, השיגי את המידע הדרוש לך ופעלי בהתאם. כל רגע שעובר הוא רגע שפוגע בך קשות.

מחירון איתור אמצעי ריגול

סוג הבדיקהמחיר
מחיר עבור האזנות לטלפון נייד1,000-2,700 ש“ח
מחיר עבור האזנות סתר בדיר, בית או משרד - המחיר נקבע לנכס של עד 100 מ“ר וכולל בדיקה פיזית1,000-3,200 ש“ח
מחיר עבור גילוי אמצעי ריגול בנכס עד 100 מ“ר באמצעות שימוש במכשור מתקדם כולל בדיקה אלחוטית2,800-8,000 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול על גבי מחשב2,200-5,500 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול ברכב עם או ללא פירוק1,200-3,200 ש“ח

מחירון איתורים חוקר פרטי

סוג האיתור הערותטווח מחירים
מחיר איתור רכבים (לא כולל תפיסה של הרכב)700-1,800 ש“ח
מחיר איתור רכבים(כולל תפיסה של הרכב+מחיר הגרר)2400-6,300 ש“ח
מחיר איתור בעלים כולל הוכחה של שימוש בכלי הרכבהמחיר עבור בין 2-4 ימי עבודה של החוקר וכולל בין 4-6 שעות עבודה ביום180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםהמחיר לא כולל יציאה לשטח180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםאיתור מודיעין כולל מעקב, יציאה לשטח וביצוע תצפיות180-600 ש“ח
מחיר איתור טלפון380-1,200 ש“ח
מחיר איתור מידע ללא סודיות700-1,400 ש“ח
מחיר איתור פשוט של בעל חובללא שימוש באמצעים מיוחדים250-600 ש“ח
מחיר איתור מורכב של בעל חובכולל אמצעים מיוחדים700-2,000 ש“ח

מחירון חקירות כלכליות, מסירות משפטיות וחקירות פרטיות

סוג החקירה/מסירההערות טווח מחירים
מחיר חקירה כלכלית בסיסית פשוטהכולל מציאה של רכב, מגורים ומקום עבודה 1,400-4,200 ש“ח
מחיר חקירה כלכלית המשלבת מידע מודיעיניכולל בדיקה של חובות, מצב משפטי של הנחקר, ביטוחים וניתוח פיננסי מעמק3,800-12,000 ש“ח
מחיר מסירה משפטית כולל מעקבים, איתורים ותיעודים380-1,200 ש“ח
מחיר מסירה משפטית לא כולל איתורים, כולל תיעודים של המסירה220-700 ש“ח
מחיר שעת מעקב עבור חוקר פרטי עד 2 חוקרים לשעת מעקב300-700 ש“ח
מחיר פגישה עם חוקר פרטי לצורכי ייעוץפגישה באורך של שעה, במידה והתיק יצא לפועל, לעתים שעת עבודה זו תקוזז מהעלות הסופית של החקירה280-700 ש“ח
מחיר חקירה פרטית סיכון גבוהתוספת למחיר הכללי500-1200 ש“ח
מחיר חקירה פרטית למעקב בן זוגמחיר לשעת עבודה עבור חוקר פרטי280-700 ש“ח
מחיר הוצאות רכב עבור חקירה פרטית, מחיר לקילומטר4-9 ש“ח
מחיר בדיקת פוליגרף700-1,900 ש“ח
מחיר לחוקר פרטי עבור שימוש ברחפןלשעת עבודה1,800-6,000 ש“ח
איתור חשבון בנק

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3536093 או 053-3533862

מאמרים אחרונים שלנו

תרגום משפטי
התפקיד המכריע של תרגום משפטי בהבטחת הליך תביעה הוגן

תרגום משפטי ממלא תפקיד חיוני במערכת המשפט, במיוחד במדינות כמו ישראל שבהן מדובר במספר שפות. היא מבטיחה שלכל הצדדים המעורבים בהליך תביעה יש הבנה מקיפה של ההליכים המשפטיים, מה שמאפשר משפט הוגן וצודק. במאמר זה נבחן את החשיבות של שירותי תרגום משפטי מקצועי וכיצד הם תורמים לשלמות הליך התביעה.

חוקר פרטי
הדברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם בוחרים חוקר פרטי

כשמדובר בחקירות פרטיות, בחירת החוקר הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל בתוצאות החקירה. בין אם אתם מבקשים לחשוף עניין אישי, התנהגות בלתי הולמת של תאגיד, או אפילו חקירת בגידה אפשרית, העסקת חוקר פרטי מיומן ואמין היא חיונית. עם אפשרויות רבות זמינות, זה יכול להיות מכריע לדעת מאיפה להתחיל ומה כדאי לבדוק. בואו נעבור על השיקולים המרכזיים שכדאי להבין לפני שאנחנו בוחרים חוקר פרטי.

עורך דין
עורך דין פלילי נוער

כאשר מדובר בעניינים משפטיים הנוגעים לקטינים, תפקידו של עורך דין פלילי נוער הוא מכריע. אנשי מקצוע אלו מתמחים בייצוג והגנה על צעירים שהואשמו בביצוע עבירות פליליות. מערכת המשפט בישראל מכירה בצרכים ובזכויות הייחודיות של עבריינים נוער, ולכן, חיוני להצטייד בעורך דין מיומן שיוכל לנווט בשטח מורכב זה.

חוקר פרטי
מציאת אנשים נעדרים בחול באמצעות חוקר פרטי

אין דבר נורא יותר מאי הידיעה, במיוחד כשזה מגיע לקרובי משפחה שנעלמו בזמן הטיול הגדול שלהם בחו"ל. זה לא קורה הרבה אבל זה בהחלט קורה, ליותר אנשים משחשבתם ואם קראתם את הספר נוילנד של אשכול נבו שמדבר בדיוק על הנושא הזה – אתם יודעים שמדובר על משימה מורכבת במיוחד. בכתבה זו נתעמק בעבודתם המורכבת של חוקרים פרטיים במציאת נעדרים בחו"ל, נבחן את המגבלות המשפטיות והתרבותיות שהם נתקלים בהם ואת שלל האתגרים הקשורים בחיפוש אחר תשובות עבור אלה שפשוט נעלמו ביום בהיר אחד.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!