חוקר פרטי מחיר שעת מעקב

אל תאכזבו את האינטואיציות שלכם! אין סוד שלא ניתו לגילוי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לעיתים מתעורר אצלנו הצורך בשכירת שירותיו של חוקר פרטי או של משרד חקירות כתוצאה מחשד לדבר עבירה או מעשה כלשהו שאנו רוצים לבחון לפני שאנו מטיחים את ההאשמה בצד השני. לעיתים ישנם אנשים אשר חושדים כי בני הזוג שלהם בוגדים בהם ולעתים ישנם אנשים שצריכים את שירותיו של חוקר פרטי כאשר הם חושדים שאחד העובדים שלהם גונב מן העסק או מוסר מידע עסקי לגורמים אחרים בתעשייה איתם הם מתחרים.

הסיבות לפניות אל משרדי חקירות וחוקרים פרטיים הן רבות ומגוונות כאשר כל מקרה נבחן לגופו בעת הפגישה הראשונה עם הלקוח.  כתוצאה מכך אנו מקבלים הרבה מאוד שאלות כמו מהי העלות של חוקר פרטי ומהו המחיר עבור שעת מעקב אך התשובה לכך אינה פשוטה ולא ניתן לשלוף אותה מן המותן. העלות תלויה בהרבה מאוד פרמטרים עליהם נסביר בקצרה במאמר הבא שמתאר ממה מורכבת העלות של חוקר פרטי ומחיר שעת מעקב.

ממה מורכבת העלות של חוקר פרטי ומחיר שעת מעקב?

אז כמובן ישנם מספר משתנים המשפיעים על העלות של שעת מעקב אותם יש להכיר אך על מנת לקבוע במדוייק את המחיר יזמן אותכם החוקר הפרטי לפגישה במשרדו. במהלך הפגישה יבקש החוקר לשמוע יותר פרטים על המקרה כדי שיוכל לקבל קצת רגע עימו יוכל להבין עם מה יהיה עליו להתמודד ולהכין תוכנית פעולה ומעקב.

ככלל שעת מעקב רגילה אינה עולה כמו שעת מעקב באמצעות רכב שכן שעת מעקב רכובה הינה יקרה יותר וכמובן תשפיע על הצעת המחיר אותה תקבלו. מעבר לכך יש לקחת בחשבון את סוג המעקב, האם זה מעקב בין שעות מסויימות או האם זה מעקב צמוד של עשרים וארבע שעות ביממה, שכן הדבר משפיע באופן ישיר על כמות כח האדם אותו נצטרך למשימה וגם כן ישפיע על העלות של המעקב. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הציוד בו נצטרך להשתמש כמו למשל משיבי מיקום אותם נמקם על הרכב של האובייקט אחריו מתבצע המעקב, מצלמות מיוחדות בהם נשתמש, התקנת מצלמות נסתרות ועוד מספר פרמטרים שעלולים להשפיע על המחיר הסופי של העבודה.

מהי העלות של חוקר פרטי ומחיר שעת מעקב?

חשוב להבין כי מעבר לפרמטרים שהזכרנו קודם לכן בנוגע לעלות המעקב ישנה עלות של החקירה עצמה כאשר היא כוללת בתוכה מספר דברים כמו עבודת ההכנה של החוקר לפני ביצוע החקירה, פגישות עם הלקוח שמזמין את החקירה והמעקב ועוד. עלות החקירה, תלוי אם היא פרטית, פלילית או כלכלית תעלה לכם בין סכום של 2500 ש״ח במקרים פשוטים ויכולה להגיע גם לסכום של 50 אלף ש״ח בחקירות כלכליות מורכבות.

מעבר לכך עלות מעקב אחרי אובייקט באופן רגלי תנוע בין טווח מחירים של 300 ש״ח ועד 400 ש״ח לשעה. במידה ונצטרך לבצע מעקב רכוב או מעקב מורכב יחסית כמו מעקב סמוי ביותר במידה והאובייקט חושד או מוקף בשומרי ראש המחיר ינוע בין טווח המחירים של החל מ- 450 ש״ח לשעה ועלול לטפס עד ל- 650 ש״ח לשעה כאשר אם המעקב מתבצע באופן רכוב יש לשים לב כי קיימת תוספת של בין 7-9 ש״ח לכל ק״מ של מעקב. מעקבים מורכבים כאלו בדרך כלל כוללים צוות של לפחות שני חוקרים פרטיים לאור המורכבות של המעקב והעבודה שאנו ננסה לטשטש ולהסוות אותו ככל שרק ניתן.

מעוניינים להעסיק חוקר פרטים אך אינכם יודעים מה העלות? אנחנו כאן בשביל לענות לכם על התשובות. חשוב להבין, שאין תשובה חד משמעית עבור שאלת העלות עבור חוקר פרטי, מאחר והעלות עבור חוקר פרטי משתנה ומושפעת מקריטריונים רבים.

מה הם הקריטריונים שישפיעו על עלות חוקר פרטי?

כאשר מעוניינים להעסיק חוקר פרטי מקבלים הצעת מחיר ראשונית. הצעת המחיר תהיה מושפעת מקריטריונים שונים שמשפיעים על החקירה והחוקר הפרטי יכליל את כולם ויתמחר את החקירה על פי הערכה ראשונית. כמובן שיש לקחת בחשבון שבפועל הדברים עלולים להשתנות ולכן זו הצעת מחיר ראשונית.

כל חקירה תתומחר באופן שונה על פי הקריטריונים הבאים-

  • היקף העבודה
    ככל שהיקף העבודה יהיה רחב יותר כך העלות תהיה גבוהה יותר. עלות החקירה תתומחר על פי שעה ולכן ככל שהחוקר הפרטי יעבוד יותר שעות כך עלות החקירה תעלה.
  • מרחק
    ככל שהאדם הנחקר יהיה במקום רחוק יותר שקשה יותר להגיע אליו, (כפר נידח, חוץ לארץ וכו) כך עלות החקירה תהיה גבוהה יותר. בנוסף, ישנם מקרים בהם מקום הימצאו של האדם הנחקר אינו ידוע. במקרים כאלה נדרש זמן לאתר את מקום הימצאו של הנחקר. לעתים, הדבר יצריך טיסות וסידורי שינה עבור החוקר הפרטי. כמובן שהסדרים אלה יגרמו לעליה בעלות החקירה.
  • מטרת החקירה
    לכל חקירה יש מטרות ויעדים שונים. ככל שמטרת החקירה תהיה מורכבת יותר (כלומר, המידע אותו אתם מבקשים לחקור יהיה קשה יותר להוכחה או הפרכה) כך הבלש הפרטי יצטרך לעבוד קשה יותר וכתוצאה מכך עלות החקירה תעלה.
  • כלים
    ישנן חקירות סמויות או גלויות, שמצריכות שימוש בכלים מתקדמים ויקרים, כמו מצלמות מיוחדות, מכשור לראיית לילה, מכשור לשם האזנות ועוד. ככל שהכלים בהם החוקר הפרטי ישתמש יהיו יקרים ומתקדמים יותר כך עלות החקירה תעלה בהתאם.
  • היקף הצוות
    אם יש צורך במספר חוקרים פרטיים ניתן לצפות שהמחיר יעלה בהתאם.
  • קושי החקירה
    ככל שהחקירה תהיה יותר מורכבת כך המחיר יעלה בהתאם. חקירה מורכבת תכיל את מגוון הקריטריונים שהצגנו- מקום הנחקר לא ידוע ורחוק, מספר חוקרים שממונים על החקירה, שימוש בכלים מתקדמים ויקרים ושעות עבודה רבות. כל אלה ישפיעו על השגת התוצאה הטובה והאמינה ביותר לחקירה.

תוספות שישפיעו על עלות חוקר פרטי

תעריף שבת

אם יש צורך לבצע חקירה גם בימי שישי, שבת או בימי חג, עלות החקירה תעלה. עלות העבודה בימים אלה תהיה בדרך כלל 150% מעלות העבודה ביום חול.

הגעה לבית משפט

כאשר החקירה מסתיימת וכלל הראיות הנדרשות נאספו, על החוקר הפרטי להציג את הראיות בבית המשפט. שלב זה ינוע בדרך כלל סביב 1500 שקלים. במידה והיו כמה חוקרים פרטיים שכל אחד מהם צריך להציג את הראיות שלו ולתת עדות, כל אחד יגבה בעצמו כ1500 שקלים. כלומר, ככל שצוות החקירה מורכב מיותר חוקרים פרטיים, שלב הצגת הראיות בבית המשפט בלבד יכול להגיע לכמה אלפי שקלים. על מנת לחסוך ככל שניתן בעלות החקירה, מומלץ לבצע בדיקה בה תוודאו מי באמת נחוץ בבית המשפט.

לסיכום

אז כפי שהבנו עלות חוקר פרטי היא פרמטר משתנה שמושפע ממגוון רחב של נתונים. כל חקירה היא אינדיבידואלית ותתומחר על פי הקריטריונים שציינו קודם, על פי מגוון נתונים שישפיעו באופן שונה על אופי החקירה. ככל שתהליך החקירה יהיה יותר מורכב וידרוש יותר התעמקות, כך יהיה צורך בעבודת שטח רחבה יותר וכתוצאה מכך בהשקעה גדולה יותר. ככל שההשקעה תהיה גדולה יותר, העבודה תהיה קשה יותר ויהיו יותר נתונים ויותר מידע לאסוף, כך עלות החקירה תעלה.

חוקר פרטי מחיר

חוקר פרטי מחיר

כאשר אנו נמצאים בצומת דרכים שבגינה אנו מרגישים את הצורך לשכור שירותיו של חוקר פרטי, אחד הדברים הראשונים אותם נבדוק יהיו העלויות, כמובן. כידוע, עלות שירותים מקצועיים של חוקרים פרטיים אינה זולה, אך כאשר אנו מצויים במקום בו אנו זקוקים לשירותים אלו, לרוב המחיר יתגמד משמעותית ביחס לתמורה. חשוב לדעת שבאשר לשירות חוקרים פרטיים, כאשר נידרש לשאלת חוקר פרטי מחיר, המענה לרוב יהיה מעט מורכב. זאת מאחר שאין מדובר בשירות בעל תעריף קבוע, כי אם שירות המתפרס על מספר רב של קריטריונים בגינם נקבע המחיר, ביחס לכל סיטואציה או מקרה.

באשר לשאלת חוקר פרטי מחיר, עלינו לקחת בחשבון מספר פרמטרים טרם בדיקת תעריפי השוק. בהם, עלינו לקחת בחשבון את חשיבותה של איכות השירות. שכמובן דרושה בעת שכירת שירות שכזה, כי האיכות היא זו שתקבע את התוצאה. אז לעיתים, במקרים כמו זה, שווה לשלם קצת יותר ולדעת שהתמורה תהיה איכותית והולמת את רצוננו ומבוקשנו.

ראו גם: כמה עולה בדיקת פוליגרף?.

מחיר שירות חוקר פרטי והיבטיו

באשר לקריטריונים הקובעים את המחיר בפועל, יש להדרש לקריטריונים כמו מורכבות החקירה, רמת החקירה הנדרשת, המשימה או המשימה להן החוקר צריך להידרש, הזמן אותו צריך החוקר הפרטי להשקיע במקרה ועוד. כמובן, שמקרים סבוכים יותר, או כאלו שיקחו זמן רב יותר לפתרון, גם יעלו יותר. בממוצע, שעת מעקב ע"י חוקר פרטי מוסמך תעלה בין 300-500 ש"ח לשעה. לרוב, יהיו גם עלויות נוספות בגין נסיעות למקום החקירה המבוקש. עוד פרמטר שיש לשים דגש עליו, הוא מינימום שעות. רוב החוקרים הפרטיים לא יצאו למשימות בנות שעה או שעתיים, ולרוב תידרשו לשלם על מינימום של 3 שעות למקרה.

במצב בו חקירתכם מורכבת ודורשת מענה גדוש יותר, תוכלו להגיע להסכמה עם החוקר הפרטי שלכם לגבי מחיר גלובלי, במקום מחיר שעתי. כך שהעלות הסופית תהיה משתלמת ושווה יותר מאשר תשלום שישתלם באופן שעתי ביחס לזמן החקירה. חשוב לציין שהסדר מסוג זה איננו אפשרי בכל מקרה, ועל כן יש להיוועץ עם החוקר הפרטי שלכם.

חוקר פרטי מחיר יכלול, מעבר לתוצאות המבוקשות על ידכם כמובן, עוד מספר נתונים חשובים אשר ישרתו את המטרה הסופית לשמה פניתם אליו. בין אלו דוח מקרה, הכולל את כלל הפרטים של האובייקט הנעקב, מחולק לשעות, זמנים ומעשים, והכל באופן מסודר לתפארת. צילומים של האובייקט- צילומי סטילס וצילומי וידאו המתעדים את פעילות האובייקט המתוארת בדוח וכן דיסק מחשב המאחד את כל אלו.

יש לציין כי חוקר פרטי מחיר איננו שמור אך ורק לאוכלוסייה העשירה ביותר, אלא המחירים נוחים יחסית לכל כיס. בייחוד כאשר אנו לוקחים בחשבון את התמורה המתקבלת, שללא ספק שווה את המחיר השעתי ואפילו יותר מכך. בכל מקרה, מומלץ להיוועץ עם חוקר פרטי מקצועי כאשר מצויים בצומת דרכים לקבלת הצעת מחיר, ולא לצאת מנקודת הנחה מראש שהמחיר יהיה יקר.

הזול, הוא היקר

חשוב להבין שבשירותים מקצועיים הדורשים איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון, המחיר ישקף את התמורה שתקבלו. מחיר זול מדי, יעיד על שירות לא מקצועי מספיק או לא איכותי מספיק, וכזה שבטווח הארוך יעלה הרבה יותר מאחר שאינו יספק את התוצאות והמידע המתבקש על ידכם. במילים אחרות, רמת המקצועיות של החוקר הפרטי שלכם תהיה ביחס שווה למחיר שתשלמו. שכירת שירותו של חוקר פרטי ששירותיו זולים משמעותית, יאלצו אתכם לקחת שירותיו של חוקר נוסף במקרה הפחות נורא, ואף יסכנו אתכם מול האובייקט במקרה הגרוע.

מה עליי להקפיד בבחירתי את החוקר הפרטי שלי?

כאשר אנו מצויים בצומת הדרכים הדורשת מאיתנו שכירת שירותיו של חוקר פרטי, סביר להניח שהגענו למצב שבו כלו כל הקיצין. במצב זה, מעבר לאיכות שירות שאין כמותה, וכמובן לשירות בעל תוצאות מצוינות שיענו על הצורך שלנו, יש לשים לב לעוד מס' קריטריונים. כמו לדוגמה, מקצועיות- חוקר פרטי שיהיה קשור אליכם ולצרכים שלכם, בייחוד במצב הזה בחיים. שירותיות- החוקר הפרטי שלכם צריך לתת לכם הרגשה שהוא כאן בשבילכם. ויוזמה- החוקר הפרטי שלכם צריך לגלות תושייה ואמביציה על מנת לפתור את המצב בצורה הטובה והמתוחכמת ביותר. על מנת לקבל את כל אלו, יש לשכור את שירותיו של חוקר פרטי מקצועי, ולהבין שהתמורה לעומת המחיר, תהיה שווה את זה. 

חוקר פרטי מחיריםחוקר פרטי מחירים

כאשר אנו זקוקים לשירותו של איש מקצוע, המומחה במקצועו, בכל תחום, אנו לרוב נבחר את איש המקצוע בהתאם לאיכות שירותו ולא לכמות ועלויות השירות. בכל הקשור למצבים חשובים ומשמעותיים ולשירות שהתמורה בגינו חשובה במיוחד או ענייניה לא ניתנים להימור, אין מקום או צורך להתמקח על מחירים. ובכל זאת, כמו בכל צומת דרכים בחיים, אנו לרוב נעשה בירור אודות השירותים שאנו מקבלים, מחיריהם וכמובן המלצות אודות אנשי המקצוע. בחקירות פרטיות, הנועדו לתת בעבורנו פתרון לצמתי דרכים הן בתחומי הנישואין, הזוגיות, השותפות או העבודה, מקום שהמון מונח על הכף, חשוב לצד בדיקת המחירים, להבין את איכות השירות הניתן. עבור חוקר פרטי מחירים אינם מקור חשיבות השירות, כי אם אופי השירות וחקר האמת. 

עשוי לעניין אתכם: חוקר פרטי המלצות, חקירות פרטיות מחירים.

עבור חוקר פרטי מחירים אינם מהות העניין, אלא שקט נפשי ששווה הכל

עלות שירות מסוג חקירות פרטיות אמנם איננו זול, אך ביחס לתמורה המתקבלת, השקט הנפשי וחוסר הוודאות שמוסר, אין כלל ספק כי מדובר בטיפה בים. כאשר נבצע את סקר השוק ונחפש את איש המקצוע הטוב ביותר עבורנו, נשים לב כי בכל הקשור לשירות חוקרים פרטיים, אין מענה ספציפי לכך. כלומר, מאחר שעבור חוקר פרטי מחירים לא נקבעים בחישוב קריטריון אחד, אלא מספר קריטריונים גם יחד כמו אופי הסוגיה, באילו דרכים יש לנקוט על מנת להגיע לפתרון, כמות הזמן הנדרשת, המרחק הנדרש להגעה וכדומה, אין עלות ספציפית או קבועה לשירות זה.

כן חשוב לדעת, כי כאשר אנו מחפשים אחר חוקר פרטי איכותי, מהימן ומנוסה, עלינו לתור אחר מספר אלמנטים ראשוניים על מנת לאשש שאכן מדובר באיש מקצוע. בין היתר יש לבדוק רישיון חוקר פרטי בתוקף וכן המלצות. חשוב להבין שבאשר לנושא כה רגיש, מחיר זול מדי, יעיד על שירות לא מקצועי מספיק או לא איכותי מספיק, וכזה שבטווח הארוך יעלה הרבה יותר מאחר שאינו יספק את התוצאות והמידע המתבקש על ידכם. או במקרה הגרוע יותר, אף עלולה החקירה להתגלות בפני הנחשד ואולי אף עלול מידע לזלוג החוצה. לכן חשוב להבין, שבכל הנוגע לחקירות פרטיות אין קיצורי דרך. יש לשלם את המחירים הנהוגים בשוק על מנת לקבל תוצאה לא פחות ממדויקת ומצוינת, למען השקט הנפשי שלכם.

מחירים עבור שירותו של חוקר פרטי 

מגוון הפרמטרים הקובעים את המחיר הוא רב ומשתנה, כמו למשל מורכבות החקירה, רמת החקירה הנדרשת, המשימה או המשימה להן החוקר צריך להידרש, הזמן אותו צריך החוקר הפרטי להשקיע במקרה ועוד. כמובן, שמקרים סבוכים יותר, או כאלו שיקחו זמן רב יותר לפתרון, גם יעלו יותר. בממוצע, שעת מעקב ע"י חוקר פרטי מוסמך תעלה בין 300-500 ש"ח לשעה. לרוב, יהיו גם עלויות נוספות בגין נסיעות למקום החקירה המבוקש. עוד פרמטר שיש לשים דגש עליו, הוא מינימום שעות. רוב החוקרים הפרטיים לא יצאו למשימות בנות שעה או שעתיים, ולרוב תידרשו לשלם על מינימום של 3 שעות למקרה.

ישנו הסדר נוסף של מחיר גלובלי. הסדר זה ניתן במצב בו חקירתכם מורכבת ודורשת מענה גדוש יותר, וכן חשוב שהמקרה לכשעצמו יתאים לסוג הסדר זה. כך, העלות הסופית יכול ותהיה משתלמת ושווה יותר מאשר תשלום שעתי, בהנחה שההסדר הגלובלי אכן מתאים למקרה.

מה כלול במחיר שירותו של החוקר הפרטי?

מעבר לחקר האמת וגילויה, ישנם עוד מספר נתונים משמעותיים אשר יתקבלו בתמורה לתשלום מיטב כספכם ואשר ישרתו את המטרה הסופית לשמה פניתם אל החוקר הפרטי שלכם. כך למשל, דוח מקרה, הכולל את כלל הפרטים של האובייקט הנעקב, מחולק לשעות, זמנים ומעשים, והכל באופן מסודר לתפארת. צילומים של האובייקט- צילומי סטילס וצילומי וידאו המתעדים את פעילות האובייקט המתוארת בדוח וכן דיסק מחשב המאחד את כל אלו.

אם אתם מצויים בחוסר וודאות שמקשה עליכם לתפקד ביום יום, באשר למערכת היחסים הזוגית שלכם, בשותפות בעבודה או כל מקרה אחר, אל תהססו לפנות לחוקר פרטי מקצוע לסיוע ופתרון. החוקר הפרטי שלכם יעניק לכם במקצועיות יתרה את התשובות לכל השאלות שלכם, מהר יותר ממה שחשבתם, וישיב לכם את חייכם בחזרה, וגם את השלווה, השקט והחיוך.

ראו גם: חקירות אישות, בלש פרטי בגידות.

מחירון איתור אמצעי ריגול

סוג הבדיקהמחיר
מחיר עבור האזנות לטלפון נייד1,000-2,700 ש“ח
מחיר עבור האזנות סתר בדיר, בית או משרד - המחיר נקבע לנכס של עד 100 מ“ר וכולל בדיקה פיזית1,000-3,200 ש“ח
מחיר עבור גילוי אמצעי ריגול בנכס עד 100 מ“ר באמצעות שימוש במכשור מתקדם כולל בדיקה אלחוטית2,800-8,000 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול על גבי מחשב2,200-5,500 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול ברכב עם או ללא פירוק1,200-3,200 ש“ח

מחירון איתורים חוקר פרטי

סוג האיתור הערותטווח מחירים
מחיר איתור רכבים (לא כולל תפיסה של הרכב)700-1,800 ש“ח
מחיר איתור רכבים(כולל תפיסה של הרכב+מחיר הגרר)2400-6,300 ש“ח
מחיר איתור בעלים כולל הוכחה של שימוש בכלי הרכבהמחיר עבור בין 2-4 ימי עבודה של החוקר וכולל בין 4-6 שעות עבודה ביום180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםהמחיר לא כולל יציאה לשטח180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםאיתור מודיעין כולל מעקב, יציאה לשטח וביצוע תצפיות180-600 ש“ח
מחיר איתור טלפון380-1,200 ש“ח
מחיר איתור מידע ללא סודיות700-1,400 ש“ח
מחיר איתור פשוט של בעל חובללא שימוש באמצעים מיוחדים250-600 ש“ח
מחיר איתור מורכב של בעל חובכולל אמצעים מיוחדים700-2,000 ש“ח

מחירון חקירות כלכליות, מסירות משפטיות וחקירות פרטיות

סוג החקירה/מסירההערות טווח מחירים
מחיר חקירה כלכלית בסיסית פשוטהכולל מציאה של רכב, מגורים ומקום עבודה 1,400-4,200 ש“ח
מחיר חקירה כלכלית המשלבת מידע מודיעיניכולל בדיקה של חובות, מצב משפטי של הנחקר, ביטוחים וניתוח פיננסי מעמק3,800-12,000 ש“ח
מחיר מסירה משפטית כולל מעקבים, איתורים ותיעודים380-1,200 ש“ח
מחיר מסירה משפטית לא כולל איתורים, כולל תיעודים של המסירה220-700 ש“ח
מחיר שעת מעקב עבור חוקר פרטי עד 2 חוקרים לשעת מעקב300-700 ש“ח
מחיר פגישה עם חוקר פרטי לצורכי ייעוץפגישה באורך של שעה, במידה והתיק יצא לפועל, לעתים שעת עבודה זו תקוזז מהעלות הסופית של החקירה280-700 ש“ח
מחיר חקירה פרטית סיכון גבוהתוספת למחיר הכללי500-1200 ש“ח
מחיר חקירה פרטית למעקב בן זוגמחיר לשעת עבודה עבור חוקר פרטי280-700 ש“ח
מחיר הוצאות רכב עבור חקירה פרטית, מחיר לקילומטר4-9 ש“ח
מחיר בדיקת פוליגרף700-1,900 ש“ח
מחיר לחוקר פרטי עבור שימוש ברחפןלשעת עבודה1,800-6,000 ש“ח
חוקר פרטי מחיר שעתי מעקב

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3536093 או 053-3533862

מאמרים אחרונים שלנו

חוקר פרטי בחריש

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בחריש? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בעומר

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בעומר? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בתל-אביב

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בתל-אביב? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

פוליגרף בחריש

  בדיקת פוליגרף היא בדיקה שנועדה לקבוע את חקר האמת בעזרת חשיפת השקרים במהלך הבדיקה. במהלך בדיקת פוליגרף מחובר האדם שנמצא תחת הבחינה אל מכונה

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!