משרד חקירות פרטי

אל תאכזבו את האינטואיציות שלכם! אין סוד שלא ניתו לגילוי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

משרד חקירות פרטישיעור האוכלוסייה שנעזרו אי פעם בשירותיו של משרד חקירות פרטי הוא די נמוך, אבל אם כולם היו יודעים עד כמה יכול חוקר פרטי לסייע לנו לפתור מגוון רחב של בעיות בחיים, כנראה שהשיעור הזה היה עולה פלאים. ארגונים גדולים, ארגונים עסקיים, ארגונים פוליטיים וגם אנשים פרטיים בעיקר בעניינים של יחסי אישות, עושים לא מעט שימוש בשירותיהם של משרדי חקירות וגם מפיקים מכך המון ערך. באילו מצבי חיים יכול לסייע לכם משרד חקירות או חוקר פרטי עצמאי? האם תמיד נכון לעבוד עם משרד חקירות או שיש מצבים בהם עדיף לעבוד עם חוקר פרטי עצמאי לחלוטין? האם הפעילות של משרדי חקירות היא פעילות חוקית והאם ביצוע פעולות לא חוקיות יכולות להשליך גם עליכם כלקוחות? על שאלות אלו ועוד, תוכלו למצוא את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז מתי אתם כאנשים פרטיים, תוכלו להיעזר במשרד חקירות? 

ובכן, לו היינו נדרשים להכין רשימת מכולת של כל המצבים בהם יכול אדם פרטי או עסק פרטי להיעזר בשירותיו של משרד חקירות פרטי, היו נדרשים לכך הרבה מאוד עמודים. ככלל, לכל אחד מאיתנו ישנם כמה וכמה נושאים שמסקרנים אותנו בכל רגע נתון. זה לא אומר שאנחנו צריכים לשלוח חוקר פרטי שיחקור כל נושא שמסקרן אותנו וגם לא לשם כך נועד ענף החקירות הפרטיות. יחד עם זאת, ישנם לעיתים לאורך החיים מצבים בהם חוסר הידע שלנו ביחס לתהליכים שנוגעים לנו ומשפיעים על חיינו, פוגע ביכולת שלנו להתמודד עם התהליכים האלה בצורה נכונה, ויכול גם לעלות לנו בבריאות, בכסף ובזמן. במצבים אלה, היינו שמחים מאוד לו היינו יכולים לחשוף מידע שיכול להועיל לנו ולפעמים להפוך את התמונה לגמרי לטובתנו. בדיוק עבור המצבים האלה נועדו משרדי חקירות ולמעשה זה בדיוק התחום שבו הם מיומנים. ככלל, הצורך בשירותיו של משרד חקירות יכול להתעורר סביב סוגיות של יחסי אישות עם בן או בת הזוג או סביב יחסים משפחתיים בענייני ירושה למשל. שירותים אלה יכולים להידרש לנו גם בהיבטים של חקירות כלכליות סביב תהליכים כלכליים שונים שמשפיעים על חיינו וחסר לנו מידע בכדי לבחון את מהימנות התהליכים ואת האופן בו הם מתנהלים. אלו הם למעשה שני התחומים המרכזיים שבהם נעזרים אנשים פרטיים בשירותיו חוקר פרטי, אם כי הדלת פתוחה בפניכם להיעזר בחוקר כזה בכל נושא שמציק לכם ומתאים לתיאור שנתנו פה לעיל.

האם נכון יותר לעבוד עם משרד חקירות או עם חוקר פרטי עצמאי?

התשובה היא שאין תשובה חד משמעית לשאלה זו. אי אפשר לומר שבכל מקרה יהיה זה נכון מבחינתכם לעבוד עם משרד חקירות על פני חוקר פרטי עצמאי או להיפך. גם אי אפשר לומר שמשרד חקירות יהיה תמיד יקר יותר מאשר חוקר פרטי. ככלל, השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני גיוס של חוקר פרטי או משרד חקירות פרטי לטובת חקירה שאתם רוצים לנהל הן שאלות אחרות לגמרי. השאלה הראשונה והחשובה ביותר סובבת סביב רמת ההתמחות של גורם החקירות שאותו אתם בוחנים ביחס לנושא שאותו אתם רוצים לחקור. כך למשל, אם אתם רוצים לערוך חקירה בתחום של יחסי אישות מול בן או בת הזוג שלכם, אין לכם מה לחפש במשרד חקירות שמתמחה במודיעין עסקי ולהיפך. לכל משרד ולכל חוקר ישנו תחום התמחות ספציפי בו הוא מתמחה במיוחד, לעיתים שני תחומים. בבחירת גורם החקירה המתאים לכם, חשוב מאוד שתתמקדו אך ורק בגורמים בעלי התמחות ספציפית בתחום שאותו אתם רוצים לחקור.

מורכבות החקירה משפיעה גם היא על היעילות של משרד חקירות אל מול זו של חוקר פרטי. בחקירות מורכבות שכרוכות בפעולות חקירה רבות ומגוונות, אולי גם ממספר תחומים במקביל ולבטח אם הן צריכות להתבצע בטווח זמן קצר או מידי, משרד חקירות פרטי יכול להציע לכם ערך גבוה הרבה יותר מאשר חוקר פרטי עצמאי. יחד עם זאת, אם אתם מרגישים שאתם רוצים לשמור על דיסקרטיות מלאה ולחשוף את הסיפור שלכם לכמה שפחות אנשים, או שקיבלתם המלצה מיוחדת על חוקר פרטי עצמאי שמתמחה ומצטיין בתחום שבו אתם רוצים לבצע את החקירה, האופציה של חוקר פרטי עצמאי יכולה להתאים לכם יותר. נציין רק בעניין הדיסקרטיות, שחלה חובת דיסקרטיות על כל גורם חקירתי, בין שמדובר בחוקר פרטי מורשה ומוסמך ובין שמדובר במזכירה שעובדת במשרד חקירות, והדיסקרטיות הזאת נשמרת ברובם המכריע של המקרים בצורה מלאה, כך שלדיסקרטיות מלאה אתם יכולים לצפות גם כאשר אתם שוכרים משרד חקירות גדול.

לבסוף, מן הסתם, אתם צריכים לקחת בחשבון גם את סוגיית המחיר. לכל שירות חקירה יש את המחיר שלו ולכל חוקר או משרד חקירות יש את המחיר שלו. כפי שאמרנו קודם לכן, בחקירות מורכבות, משרד חקירות פרטי לא רק יוכל לייצר לכם ערך גבוה יותר אלא גם יוכל להציע לכם את השירות במחיר נמוך יותר, מכיוון שהוא בנוי בצורה יעילה יותר ביחס למשימה שעומדת על הפרק. בחקירות מצומצמות ונקודתיות, יהיה זה דווקא החוקר העצמאי שבנוי נכון יותר למשימה ויכול לבצע אותה בצורה יעילה יותר, ולכן גם יגבה מכם מחיר נמוך יותר. ככלל, בכל חיפוש אחרי משרדי חקירות וחוקרים פרטיים, כדאי לקחת הצעה אחת לפחות גם מחוקר עצמאי וגם ממשרד חקירות ובתנאי שווידאתם קודם לכן שכל הגורמים שאתם בוחנים, הם בעלי ההתמחות הנדרשת בתחום החקירה הספציפי, כפי שתיארנו קודם לכן.

משרד חקירות פרטי – האם זה חוקי?

אם אתם שואלים האם פעילותם של חוקרים פרטיים בישראל היא חוקית, אז התשובה היא בוודאי כן. המדובר במקצוע לכל דבר ועניין, הנמצא בפיקוח של משרד המשפטים וכל חוקר פרטי עובר תהליך של הכשרה מקצועית, התמחות במשך 3 שנים ועליו גם לעבור בחינה של משרד המשפטים לצורך קבלת רישיון. מרבית החקירות הפרטיות המבוצעות בישראל, מבוצעות על פי חוק ועל פי כל כללי האתיקה המקצועיים. יחד עם זאת, בהחלט אפשרי שגורם חקירתי כזה או אחר, יחרוג משורות החוק במשימות ספציפיות, יבצע פעולות חקירה בלתי חוקיות או ינהל חקירות שלמות בניגוד לחוק. אתם מבחינתכם צריכים להבטיח שיש לכם התחייבות של הגורם איתו אתם עובדים כי הוא מתחייב לעבוד על פי החוק ועל פי כל הכללים החלים עליו כחוקר פרטי.

מעבר לכך, אם אותו חוקר יחליט שהוא בוחר לפעול בניגוד לחוק, הרי שמדובר באחריות בלעדית שלו, זאת אלא אם הייתם מודעים לפעולותיו והייתם מודעים לכך שמדובר בפעולות לא חוקיות. ככלל, חשוב מאוד לשמור על הדברים במסגרת החוק וכך עושים מרבית משרדי החקירות והחוקרים הפרטיים. גורם חקירה מקצועי ומיומן יוכל להשיג עבורכם כל פיסת מידע שתרצו גם אם זה כרוך בעבודה יותר סיזיפית ויותר מקצועית לאור מגבלות החוק. פנייה אל מחוץ לגבולות החוק אופיינית יותר לחוקרים לא מקצועיים, שמחפשים דרכי קיצור ועיגול פינות ועם אלה אתם ממש לא רוצים לעבוד. אבל בסך הכל, אתם יכולים להיות רגועים – חקירות פרטיות הוא ענף חוקי לחלוטין. 

אם תנסו פעם לבצע חקירה פרטית בעצמכם, לעקוב אחרי אנשים, לנבור במאגרי מידע פרטיים וכן הלאה, אתם עשויים לגלות שמתעוררות בכם תחושות של חשש ואפילו פחד ממעשיכם. מדוע? מכיוון שבתהליכי חקירה פרטית, ישנן פעולות שהאדם הסביר לא מבצע ביום יום, פעולות שבדרך כלל נדרשת עבורן רשות, פעולות שלעיתים לא ידוע האם הן חוקיות או פליליות, פעולות שיוצרות סיכונים מכל מיני סוגים לרבות סיכון בחיי אדם וכן הלאה. ישנה תפיסה רווחת שבמסגרת חקירה פרטית המבוצעת על ידי משרד חקירות או חוקר פרטי, לא ניתן להשלים את המשימה מבלי לבצע פעולות שהן בניגוד לחוק. אבל האם זה נכון? האם חקירות פרטיות מתנהלות בצורה בלתי חוקית? האם לחוקר פרטי מותר לבצע פעולות שמנוגדות לחוק? ובכן, בנושא הזה בדיוק נדון ממש כאן בשורות הבאות.

חקירות פרטיות זה לא שיחת חולין

אחד הדברים החשובים להבין ביחס לחקירות פרטיות הוא, שלא מדובר בשיחת חולין או כפי שמכנים זאת בעגה העממית "משחק ילדים". משרד חקירות שמבצע חקירה הוא גורם מקצועי, שיש לנו ציפייה ממנו לבצע פעולות שאנחנו עצמנו לא היינו מוכנים לבצע. כך למשל, האם הייתם עוקבים אחרי בן או בת זוגכם עם חשש מתמיד שעוד רגע הוא או היא מסובבים את הראש ומזהים אתכם? האם הייתם מתחזים בפני אדם אחר כמישהו שהוא לא אתם רק כדי לקבל ממנו מידע שאתם זקוקים לו? האם הייתם מביימים אירוע שלם עם ניצבים ועם תפאורה ועם אנשים רבים שמעורבים באירוע, רק כדי להשיג פיסת מידע שחשובה לכם? ובכן, התשובה היא בדרך כלל לא וזאת בדיוק הסיבה מדוע כאשר נדרש לנו מידע חשוב שאנחנו רוצים להשיג, אנחנו פונים לקבל את שירותיו של משרד חקירות ולא עושים את הדברים בצורה עצמאית.

 

לא שיחת חולין אבל גם לא פלילי

מה שחשוב להבהיר כבר בשלב הזה הוא שלאף חוקר פרטי ולאף משרד חקירות, יהיה אשר יהיה, אין את הרשות לעבור על אף חוק והדברים נכונים לא רק בתחום החקירות הפרטיות, אלא גם בתחום החקירות הממשלתיות בגופי משטרה ובגופי הביטחון. יחד עם זאת, ישנם בהחלט חוקים שמעניקים לחוקר כוח שאין לאדם פרטי ומאפשרים לו לבצע פעולות מסוימות שלאדם פרטי אין את הרשות החוקית לבצע אותן. כך למשל, התחזות היא עבירה פלילית ואולם לחוקר פרטי מוסמך ומורשה, המבצע חקירה פרטית יש את הזכות החוקית להתחזות לגורם אחר לצורך השגת מטרות החקירה. גם במקרה הזה ישנן מגבלות שונות שחלות על החוקר הפרטי והוא לא יכול להתחזות לכל אחד ובמסגרת התחזות זו לעשות כל דבר שעולה על רוחו, אבל הוא כן רשאי להשתמש בכלי ההתחזות בכדי להשיג את מטרת החקירה.

חוקר פרטי גם לא רשאי לבצע כל פעולה המנוגדת לחוק אם לא ניתנה לו הרשות לבצע אותה במסגרת חוקית נוספת. ואכן, משרד חקירות או חוקר פרטי לא מבצעים, או לפחות לא אמורים לבצע שום עבירה פלילית ושום עבירה על אף סוג של חוק על מנת להשיג את מטרת החקירה ורובם המכריע של גופי החקירה הפעילים בשוק החקירות הפרטיות גם עומדים בכלל זה באופן מלא. עבור האדם הלא מקצועי המתבונן בדברים מבחוץ, ישנן פעולות לא מעטות המבוצעות על ידי משרד חקירות, שיכולות להצטייר כמו פעולות פליליות או פעולות שנראות כאילו אסור לבצע אותן ואולם ברובם המכריע של המקרים לא מדובר בפעולות הנוגדות את החוק, אלא בפעולות שאנחנו כבני אדם פשוט לא היינו מבצעים אותן בעצמנו, לא ביום יום וגם לא באופן מיוחד. חקירה פרטית דורשת אומץ, היא דורשת הליכה על הקצה, היא דורשת יצירתיות רבה, היא דורשת ערמומיות, היא דורשת התנהלות שביחסים בין בני אדם הייתה נחשבת להעמדת פנים ואפילו רמאות, אבל היא לא דורשת מעבר על החוק. משרד חקירות שעובר על החוק על מנת להשיג את מטרות החקירה שלו הוא משרד שאין לו את היכולות המקצועיות הנדרשות להשלים את החקירה ולכן הוא נאלץ לבצע קיצורי דרך ולעגל פינות באופן, שבמקרים רבים עלול להוביל אותו אל מעבר לגבולות החוק אבל זה ממש לא מחויב המציאות וגם לא נדרש.

ומה קורה אם החוקר כן עובר על החוק?

ובכן, סוגיה מעניינת היא מה קורה אם אתם שוכרים משרד חקירות לצורך ביצוע חקירה כלשהי וחוקר פרטי במשרד הזה מבצע עבירה פלילית כדי להשיג את מטרת החקירה שלכם. האם במקרה כזה האחריות כולה מושתת על החוקר עצמו, או שגם לכם יש נגיעה לכך. התשובה לכך היא לא חד משמעית. באופן עקרוני, אתם לא אחראים לאופן בו פועל החוקר הפרטי בשמכם, אבל בתהליכים כאלה תידרשו בדרך כלל להוכיח שאתם עצמכם לא אישרתם, לא דחפתם ולא עודדתם את החוקר לבצע פעולות בלתי חוקיות ולפעמים זה לא כזה טריוויאלי.

כך למשל, יכול חוקר פרטי להתייעץ איתכם במסגרת פגישת היגוי שאתם עושים לאורך התהליך ובה הוא מציג לכם את תמונת המצב הנוכחית של החקירה ומעלה הצעות להמשך פעולה. בפגישה תמימה זו לכאורה, אתם עלולים לומר דבר מה שמרמז על כך שלא אכפת לכם מה הוא יעשה, העיקר שישיג לכם את המידע הדרוש לכם, יהיה כרוך במה שיהיה כרוך. במקרים מסוימים, משפט תמים זה יכול להוות ראיה לכך שאתם אישרתם בעצמכם ביצוע פעולות לא חוקיות גם אם לא ידעתם מה תהיה הפעולה הבלתי חוקית הספציפית שביצע החוקר. מן הסתם, לא נכנס פה לכל ההיבטים המשפטיים של הנושא, אבל כן נוכל לומר דבר חשוב אחד: בכל משימת חקירה שאתם סוגרים מול משרד חקירות, חשוב א' שבהסכם העבודה יצוין כי המשרד מתחייב להתנהל על פי החוק בלבד, ב' שבאותו הסכם יצוין שאתם, הלקוח, לא מאשרים שום פעולה שהיא מנוגדת לחוק וג' ושאתם עצמכם תתנהלו בזהירות לאורך כל תהליך החקירה ולא תאמרו או תעשו דברים שיכולים לרמוז לחוקר הפרטי שאתם לכאורה מאשרים לו ואולי אפילו מבקשים ממנו או מעודדים אותו לבצע פעולות שהן בלתי חוקיות, גם אם הוא גורם לכם להאמין שבלי פעולות בלתי חוקיות אלה לא ניתן יהיה להשיג את מטרת החקירה.

במקרים בהם אתם מרגישים שהגעתם למבוי סתום בעבודה עם משרד חקירות ספציפי ושלא ניתן עוד להתקדם מבלי לעשות פעולות שעלולות להיות בלתי חוקיות, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר וזה בטח לא אומר שאתם אמורים לתת את האוקיי שלכם לעבור על החוק. מה שזה אומר הוא שאתם רוצים לבחון משרד חקירות נוסף, אולי הפעם עם יכולות גבוהות יותר ומשאבים מקצועיים יותר, שיאפשרו את השגת המטרה הנדרשת מבלי לעבור על החוק. משרדי חקירות מקצועיים יודעים היטב שאין שום מטרת חקירה שאי אפשר להשיג והשאלה היחידה היא כמה מוכנים להשקיע בזה ועד כמה מקצועיים הגורמים המקצועיים המעורבים בחקירה. ואתם מבחינתכם, אם זה מה שדרוש לכם בכדי להשיג את המטרה וזה מספיק חשוב לכם גם כנגד המחיר הכספי הנדרש, אז זאת הדרך הנכונה עבורכם.

מחירון איתור אמצעי ריגול

סוג הבדיקהמחיר
מחיר עבור האזנות לטלפון נייד1,000-2,700 ש“ח
מחיר עבור האזנות סתר בדיר, בית או משרד - המחיר נקבע לנכס של עד 100 מ“ר וכולל בדיקה פיזית1,000-3,200 ש“ח
מחיר עבור גילוי אמצעי ריגול בנכס עד 100 מ“ר באמצעות שימוש במכשור מתקדם כולל בדיקה אלחוטית2,800-8,000 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול על גבי מחשב2,200-5,500 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול ברכב עם או ללא פירוק1,200-3,200 ש“ח

מחירון איתורים חוקר פרטי

סוג האיתור הערותטווח מחירים
מחיר איתור רכבים (לא כולל תפיסה של הרכב)700-1,800 ש“ח
מחיר איתור רכבים(כולל תפיסה של הרכב+מחיר הגרר)2400-6,300 ש“ח
מחיר איתור בעלים כולל הוכחה של שימוש בכלי הרכבהמחיר עבור בין 2-4 ימי עבודה של החוקר וכולל בין 4-6 שעות עבודה ביום180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםהמחיר לא כולל יציאה לשטח180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםאיתור מודיעין כולל מעקב, יציאה לשטח וביצוע תצפיות180-600 ש“ח
מחיר איתור טלפון380-1,200 ש“ח
מחיר איתור מידע ללא סודיות700-1,400 ש“ח
מחיר איתור פשוט של בעל חובללא שימוש באמצעים מיוחדים250-600 ש“ח
מחיר איתור מורכב של בעל חובכולל אמצעים מיוחדים700-2,000 ש“ח

מחירון חקירות כלכליות, מסירות משפטיות וחקירות פרטיות

סוג החקירה/מסירההערות טווח מחירים
מחיר חקירה כלכלית בסיסית פשוטהכולל מציאה של רכב, מגורים ומקום עבודה 1,400-4,200 ש“ח
מחיר חקירה כלכלית המשלבת מידע מודיעיניכולל בדיקה של חובות, מצב משפטי של הנחקר, ביטוחים וניתוח פיננסי מעמק3,800-12,000 ש“ח
מחיר מסירה משפטית כולל מעקבים, איתורים ותיעודים380-1,200 ש“ח
מחיר מסירה משפטית לא כולל איתורים, כולל תיעודים של המסירה220-700 ש“ח
מחיר שעת מעקב עבור חוקר פרטי עד 2 חוקרים לשעת מעקב300-700 ש“ח
מחיר פגישה עם חוקר פרטי לצורכי ייעוץפגישה באורך של שעה, במידה והתיק יצא לפועל, לעתים שעת עבודה זו תקוזז מהעלות הסופית של החקירה280-700 ש“ח
מחיר חקירה פרטית סיכון גבוהתוספת למחיר הכללי500-1200 ש“ח
מחיר חקירה פרטית למעקב בן זוגמחיר לשעת עבודה עבור חוקר פרטי280-700 ש“ח
מחיר הוצאות רכב עבור חקירה פרטית, מחיר לקילומטר4-9 ש“ח
מחיר בדיקת פוליגרף700-1,900 ש“ח
מחיר לחוקר פרטי עבור שימוש ברחפןלשעת עבודה1,800-6,000 ש“ח
מי יכול לנהל חקירה פרטית באופן מורשה

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
053-3536093 או 053-3533862

מאמרים אחרונים שלנו

תרגום משפטי
התפקיד המכריע של תרגום משפטי בהבטחת הליך תביעה הוגן

תרגום משפטי ממלא תפקיד חיוני במערכת המשפט, במיוחד במדינות כמו ישראל שבהן מדובר במספר שפות. היא מבטיחה שלכל הצדדים המעורבים בהליך תביעה יש הבנה מקיפה של ההליכים המשפטיים, מה שמאפשר משפט הוגן וצודק. במאמר זה נבחן את החשיבות של שירותי תרגום משפטי מקצועי וכיצד הם תורמים לשלמות הליך התביעה.

חוקר פרטי
הדברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם בוחרים חוקר פרטי

כשמדובר בחקירות פרטיות, בחירת החוקר הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל בתוצאות החקירה. בין אם אתם מבקשים לחשוף עניין אישי, התנהגות בלתי הולמת של תאגיד, או אפילו חקירת בגידה אפשרית, העסקת חוקר פרטי מיומן ואמין היא חיונית. עם אפשרויות רבות זמינות, זה יכול להיות מכריע לדעת מאיפה להתחיל ומה כדאי לבדוק. בואו נעבור על השיקולים המרכזיים שכדאי להבין לפני שאנחנו בוחרים חוקר פרטי.

עורך דין
עורך דין פלילי נוער

כאשר מדובר בעניינים משפטיים הנוגעים לקטינים, תפקידו של עורך דין פלילי נוער הוא מכריע. אנשי מקצוע אלו מתמחים בייצוג והגנה על צעירים שהואשמו בביצוע עבירות פליליות. מערכת המשפט בישראל מכירה בצרכים ובזכויות הייחודיות של עבריינים נוער, ולכן, חיוני להצטייד בעורך דין מיומן שיוכל לנווט בשטח מורכב זה.

חוקר פרטי
מציאת אנשים נעדרים בחול באמצעות חוקר פרטי

אין דבר נורא יותר מאי הידיעה, במיוחד כשזה מגיע לקרובי משפחה שנעלמו בזמן הטיול הגדול שלהם בחו"ל. זה לא קורה הרבה אבל זה בהחלט קורה, ליותר אנשים משחשבתם ואם קראתם את הספר נוילנד של אשכול נבו שמדבר בדיוק על הנושא הזה – אתם יודעים שמדובר על משימה מורכבת במיוחד. בכתבה זו נתעמק בעבודתם המורכבת של חוקרים פרטיים במציאת נעדרים בחו"ל, נבחן את המגבלות המשפטיות והתרבותיות שהם נתקלים בהם ואת שלל האתגרים הקשורים בחיפוש אחר תשובות עבור אלה שפשוט נעלמו ביום בהיר אחד.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!