בדיקת רכב גנוב

אל תאכזבו את האינטואיציות שלכם! אין סוד שלא ניתו לגילוי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כיצד לבדוק רכב גנוב

הרכב האישי שלנו הוא אחד הכלים בו אנו משתמשים הכי הרבה בחיי היום יום שלנו. הוא משמש אותנו כאשר אנו נוסעים לעבודה, הוא משמש אותנו כאשר אנחנו לוקחים את הילדים לבתי הספר ולחוגים שלהם, הוא משמש אותנו שאנחנו נוסעים להורים בשישי בערב וכמובן כאשר אנו מטיילים ברחבי הארץ בשבתות וחגים.

מעבר לשימושים הפרקטיים הרבים מאוד של כלי הרכב שלנו, עבור רבים הוא מהווה גם נכס רגשי מעבר להיותו נכס פונקציונלי עבור המשפחה. אנשים רבים קשורים מאוד לרכב שלהם בהיבט הרגשי ומרגישים שהוא חלק מהם, משקיעים בו כסף רב בתוספות שיקנו להם ולבני משפחתם נוחות מירבית בנסיעה, החל ממושבים איכותיים יותר, דרך מערכת בידור משודרגת הכוללת מסכים ועד חימום מושבים ועוד מגוון רב של שדרוגים.

מנגד, האוטו הוא גם מטרה קלה מאוד עבור גנבים מיומנים כאשר רבים מאיתנו יאמרו כי ברכבם מותקנות מערכות הגנה מהמתקדמות בעולם למניעת פריצות וגניבות הרכב החל מאזעקה, דרך קודן ועד מערכת לאיתור הרכב לאחר גניבה, אך לצערנו הגנבים כיום מיומנים מאוד והרוב המוחלט שלהם כבר יודע כיצד לנטרל את אותן מערכות הגנה מתקדמות וכתוצאה מכך ישנם הרבה מאוד מקרים של גניבת מכוניות פרטיות.

מה קורה לאחר גניבת הרכב?

במקרים רבים בהם הרכב שלנו נגנב אנו נקבל שיחת טלפון מאוד מפתיעה ביום שלאחר הגניבה מלא אחר מאשר הגנב עצמו. אנשים רבים מדווחים כי הגנב מציע להם במהלך השיחה הזו לקנות את הרכב הגנוב שלהם בחזרה תמורת מחיר של כמה אלפי או כמה עשרות אלפי שקלים, תלוי כמובן בסוג הרכב שנגנב תוך שהוא מבטיח הבטחות כמו שהרכב לא יגנב בשנית וכמובן שלא נגרם לרכב שום נזק שהוא. למרבה ההפתעה, אנשים רבים, בעיקר כאלו שהרכב שלהם יקר להם מאוד ברמה הרגשית מסכימים להצעה הזו ולמעשה מוכנים לשלם את אותם דמי כופר לגנב תמורת קבלת הרכב בחזרה. הדבר נראה בעיניהם קל הרבה יותר מאשר להתחיל להתעסק עם חברות הביטוח או עם המשטרה אך קבלת ההצעה של הגנב יכול להיות דבר מסוכן שכן דבר ראשון אתם לא יודעים עם מי אתם עתידים להיפגש וכי ייתכן מאוד ומדובר באנשים מסוכנים בעוד שמעבר לכך, לא באמת תוכלו לדעת שהרכב לא יגנב בשנית על ידי אותו גנב.

למי כדאי לפנות לאחר גניבת הרכב הפרטי שלכם?

התגובה הטבעית הראשונה של רובנו לאחר גניבת הרכב שלנו תהיה להתקשר למשטרה ולדווח על גניבת הרכב שלנו ולבקש ממנה שתבצע בדיקת רכב גנוב באמצעות המשאבים שלה. מן הרגע הראשון אנו נראה שלמשטרה אין ממש משאבים כדי לטפל במקרים כאלה ולמרות שיש לה את האמצעים הדרושים ואנשים שמוכשרים לדברים כאלה היא פשוט לא מסוגלת לטפל בכל מקרי גניבות הרכב בארץ היות והיא פשוט צריכה לטפל במקרים הרבה יותר דחופים ולנצל את המשאבים ואת כוח האדם שלה לדברים אחרים.

אז ככל הנראה שנציג המשטרה שיענה לכם בטלפון יוכל רק לנסות להרגיע אתכם ולומר לכם להתייצב בתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריכם ולהגיש תלונה רשמית. את התלונה הזו כמובן תצטרכו כאשר תגישו את התביעה לחברת הביטוח בגין הגניבה אך במקום לפנות למשטרה ולהיקלע להרבה מאד בירוקרטיה תוכלו לפנות למשרד חקירות פרטי או לחוקר פרטי בכדי שינסה לאתר את הרכב הגנוב שלכם.

הדקות והשעות הראשונות לאחר הגניבה יכולים להיות מאוד קריטיים שכן אלו הם הזמנים בהם ינסה הגנב להסיר מן הרכב את כל אמצעי המיגון והביטחון בדגש על מחזיר המיקום שנמצא ברכב שיכול לקבוע את מיקומו המדויק באמצעות מערכת הלוויינים. לכן, חשוב מאוד להרים טלפון למשרד חקירות פרטי בהקדם האפשרי בכדי שאלו יוכלו לנצל את הכלי הזה בכדי לאתר את הרכב.

כיצד משרד חקירות פרטי יכול לבצע בדיקת רכב גנוב?

משרדי חקירות פרטיים רבים מנוסים כבר בנושאים של בדיקת רכב גנוב ודרכים להשבת הרכב לבעליו החוקיים. לנגד משרדי החקירות ישנן מגוון רב של דרכים לבצע בדיקת רכב גנוב ולנסות להבין מה המיקום שלו. אין ספק שחלק ניכר מהליך האיתור מתבסס על ניסיון של משרד החקירות, שכן ישנם אזורים מסוימים ברחבי הארץ בהן פועלות כנופיות גנבי רכב אותם החוקרים הפרטיים כבר מכירים בעיקר ממקרי גניבה קודמים. אך מעבר לניסיון משרדי החקירות יבצעו בדיקת רכב גנוב בעיקר בעזרת אמצעים טכנולוגיים כאלה ואחרים. אז קודם כל כפי שכבר ציינו משרד החקירות יכול להשתמש במשיב המיקום שנמצא בצור הרכב וכך לאתר אותו בצורה קלה יותר. פרט למשיב המיקום הזכרנו קודם לכן את העובדה שגנבי רכב רבים מתקשרים לבעל הרכב לאחר הגניבה ומציעים לו לרכוש מהם חזרה את הרכב תמורת כופר כלשהו.

משרדי חקירות מסוגלים לבצע איתור של השיחה וכך לקבוע את מיקומו המדויק של הגנב ולהגיע אליו באמצעות אמצעים נוספים כמו מעקב או שליחת חוקרי שטח. מעבר לכך, משרדי חקירות רבים מפעילים אנשי מודיעין שפועלים בסמיכות לאותם גנבי רכב והם יכולים לבצע איתור של הרכב במידה ולחוקר הפרטי יש הרגשה לאן הרכב נגנב לאור הניסיון שהוא צבר.

כיצד נמנע בדיקת רכב גנוב

האפשרות היחידה למנוע מצב בו נזדקק לשירותי בדיקת רכב גנוב הוא למנוע את הגניבה של הרכב שלנו מראש. האפשרויות שלנו למניעת גניבת הרכב הן רבות אך כפי שציינו גנבים רבים כבר מכירים את רוב אמצעי המיגון לרכב ויודעים לנטרל אותם. במקרים רבים הפריצה נעשית קודם לכן אל הבית שלנו ושם הגנב מחפש את המפתח של הרכב על מנת שמלאכת הפריצה תהיה מעט קלה יותר עבורו.

דבר שניתן לעשות הוא לשים בכניסה לבית, שם בדרך כלל הגנב יחפש את המפתח של הרכב, מפתח שנראה כמו המפתח של הרכב שלנו אך הוא למעשה מפתח מזויף. הדבר יגרום לגנב לקחת את המפתח המזויף בזמן שאת המפתח המקורי של הרכב אנו מחביאים במקום אחר בבית וכאשר הוא יגיע אל הרכב הוא יראה שהמפתח כלל איני עובד, דבר שככל הנראה יגרום לו לוותר על גניבת הרכב שלכם. מעבר לכך ניתן להתקין משיב מיקום נוסף לרכב במיקום נסתר כך שלאחר הגניבה הגנב יפרק את מערכת האיתור אותה הוא מכיר ורואה מיד אך הוא לא ידע כי קיימת מערכת נוספת באמצעותה ניתן לבצע בדיקת מיקום של הגנב ולאתר אותו בקלות יתרה.

כמה עולה בדיקת רכב גנוב?

המחיר של בדיקת רכב גנוב תלוי כמובן בכמות האמצעים אותם יאלץ להפעיל החוקר הפרטי שאליו הגעתם וכמובן משתנה מרכב אחד לאחר וממקרה אחד לאחר גם. ככלל חקירה בגין רכב גנוב תנוע בין מחיר של 2500 ש״ח ל- 4000 ש״ח כאשר למחיר הזה עלול להתווסף דמי מעקב אחרי הגנב במידה ונדרש שינוע בין 350 ש״ח ל- 500 ש״ח לשעת מעקב כאשר בנוסף עוד מחיר של 6-8 ש״ח לק״מ מעקב. המחיר יכול כמובן להשתנות בהתאם לאופי החקירה אותו נדרש החוקר הפרטי לבצע.

מחירון איתור אמצעי ריגול

סוג הבדיקהמחיר
מחיר עבור האזנות לטלפון נייד1,000-2,700 ש“ח
מחיר עבור האזנות סתר בדיר, בית או משרד - המחיר נקבע לנכס של עד 100 מ“ר וכולל בדיקה פיזית1,000-3,200 ש“ח
מחיר עבור גילוי אמצעי ריגול בנכס עד 100 מ“ר באמצעות שימוש במכשור מתקדם כולל בדיקה אלחוטית2,800-8,000 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול על גבי מחשב2,200-5,500 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול ברכב עם או ללא פירוק1,200-3,200 ש“ח

מחירון איתורים חוקר פרטי

סוג האיתור הערותטווח מחירים
מחיר איתור רכבים (לא כולל תפיסה של הרכב)700-1,800 ש“ח
מחיר איתור רכבים(כולל תפיסה של הרכב+מחיר הגרר)2400-6,300 ש“ח
מחיר איתור בעלים כולל הוכחה של שימוש בכלי הרכבהמחיר עבור בין 2-4 ימי עבודה של החוקר וכולל בין 4-6 שעות עבודה ביום180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםהמחיר לא כולל יציאה לשטח180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםאיתור מודיעין כולל מעקב, יציאה לשטח וביצוע תצפיות180-600 ש“ח
מחיר איתור טלפון380-1,200 ש“ח
מחיר איתור מידע ללא סודיות700-1,400 ש“ח
מחיר איתור פשוט של בעל חובללא שימוש באמצעים מיוחדים250-600 ש“ח
מחיר איתור מורכב של בעל חובכולל אמצעים מיוחדים700-2,000 ש“ח

מחירון חקירות כלכליות, מסירות משפטיות וחקירות פרטיות

סוג החקירה/מסירההערות טווח מחירים
מחיר חקירה כלכלית בסיסית פשוטהכולל מציאה של רכב, מגורים ומקום עבודה 1,400-4,200 ש“ח
מחיר חקירה כלכלית המשלבת מידע מודיעיניכולל בדיקה של חובות, מצב משפטי של הנחקר, ביטוחים וניתוח פיננסי מעמק3,800-12,000 ש“ח
מחיר מסירה משפטית כולל מעקבים, איתורים ותיעודים380-1,200 ש“ח
מחיר מסירה משפטית לא כולל איתורים, כולל תיעודים של המסירה220-700 ש“ח
מחיר שעת מעקב עבור חוקר פרטי עד 2 חוקרים לשעת מעקב300-700 ש“ח
מחיר פגישה עם חוקר פרטי לצורכי ייעוץפגישה באורך של שעה, במידה והתיק יצא לפועל, לעתים שעת עבודה זו תקוזז מהעלות הסופית של החקירה280-700 ש“ח
מחיר חקירה פרטית סיכון גבוהתוספת למחיר הכללי500-1200 ש“ח
מחיר חקירה פרטית למעקב בן זוגמחיר לשעת עבודה עבור חוקר פרטי280-700 ש“ח
מחיר הוצאות רכב עבור חקירה פרטית, מחיר לקילומטר4-9 ש“ח
מחיר בדיקת פוליגרף700-1,900 ש“ח
מחיר לחוקר פרטי עבור שימוש ברחפןלשעת עבודה1,800-6,000 ש“ח
מחיר להזמנת שירותיו של חוקר פרטי בגידות
אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים אחרונים שלנו
חוקר פרטי בחריש

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בחריש? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בעומר

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בעומר? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בתל-אביב

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בתל-אביב? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

פוליגרף בחריש

  בדיקת פוליגרף היא בדיקה שנועדה לקבוע את חקר האמת בעזרת חשיפת השקרים במהלך הבדיקה. במהלך בדיקת פוליגרף מחובר האדם שנמצא תחת הבחינה אל מכונה

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!