חקירות בתחום המשפחה

אל תאכזבו את האינטואיציות שלכם! אין סוד שלא ניתו לגילוי!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חקירות בתחום המשפחהחקירות בתחום המשפחה

חושד/ת שבן/ בת זוגך בוגד/ת? רוצה לבנות תיק גירושין נכון עבורך? יש מגוון סיבות בהן אדם ירצה לחקור את האדם הקרוב אליו ביותר. חקירות פרטיות רבות ואף הנפוצות ביותר מתרחשות בתחום המשפחה. מהן חקירות אלה ומדוע מתבצעות? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהן חקירות בתחום המשפחה?

חקירות בתחום המשפחה נעשות כלפי אחד מבני המשפחה מכל מיני סיבות. אחת הסיבות הנפוצות ביותר לחקירות בתחום המשפחה היא חשד לגבי בגידה. חקירות אלה מתבצעות על ידי חוקרים פרטיים מנוסים ומקצועיים. החקירות מתבצעות באופן סמוי כאשר מתבצעים מעקבים, תצפיות והאזנות אחר הנחקר במטרה לגלות את כל הפרטים הנדרשים. 

 

סוגי חקירות בתחום המשפחה

יש סוגים שונים של חקירות בתחום המשפחה. ריכזנו לכם חלק מהם. 

בגידות

כפי שציינו קודם, חקירות בתחום משפחה הנוגעות לבגידות הן החקירות הנפוצות ביותר.

חקירות בתחום הבגידות מתבצעות כאשר אחד מבני הזוג חושד שהשני מנהל רומן מאחורי גבו. במקרה כזה, אחת האופציות לאימות החשדות היא לפנות לחוקר פרטי. מטרת החקירה הפרטית היא לגלות את האמת ולאמת או להפריך את חשדות בן הזוג. בחקירה זו החוקר הפרטי יתחקה אחר חייו של בן הזוג במטרה לגלות עם מי הוא נפגש, מתי, איפה ולמה. 

קיימים סימנים שונים שיכולים להעיד על כך שבן הזוג מסתיר מכם משהו-

  • שינויי התנהגות- שינויים בהתנהגות של בן הזוג יכולים להיות סימן להסתרה בכלל ולבגידה בפרט. שינויי התנהגות יכולים לבוא לידי ביטוי בכל מיני דרכים שונות ומגוונות ביניהן הפגנת אהבה קיצונית, ריחוק מחשבתי, חוסר שקט תמידי, חיפוש סיבות לצאת מהבית ועוד. 
  • התנהלות חשודה עם הטלפון הנייד- התנהלות חשודה יכולה לבוא לידי ביטוי בכל מיני אופנים- הטלפון הנייד צמוד לבן הזוג כל הזמן ובכל מקום, החלפת סיסמה חדשה לטלפון ולמחשב, שיחות וואטסאפ מחוקות, מיילים מחוקים, היסטוריית מחשב מחוקה, הטלפון תמיד במצב שקט, בן הזוג לא מדבר לידכם בטלפון ועוד. 
  • התעסקות במראה החיצוני- בן הזוג משקיע במראה החיצוני שלו, עושה הרבה כושר, קונה בגדים חדשים, אוכל בריא, שומר על הגזרה, משנה את הרגלי הטיפוח וההיגיינה ועוד. 
  • יחסי מין- שינויים ביחסי המין שלכם, יכול לבוא לידי ביטוי בחוסר חשק מיני, הגברת חשק מיני באופן קיצוני, יצירתיות או מנסים דרכים חדשות שלא הייתם רגילים אליהם עד עתה. 
  • שינוי בהתנהלות הכלכלית- בן זוגכם מתנהל באופן שונה מתמיד ומסתיר מכם הוצאות שונות. יכול לבוא לידי ביטוי בפתיחת חשבון בנק נפרד, משיכת סכומים גבוהים מהבנק, הוצאות במסעדות שונות, בבתי מלון, חנויות תכשיטים ועוד. 

 

גירושין

קיימים מקרים רבים בהם בני זוג מתגרשים באופן מאוד מכוער. הדבר יכול לכלול בין היתר הסתרת נכסים, העברת חשבונות בנק משם בן/ בת הזוג לשם של מישהו אחר ועוד. בדרך כלל הדבר נובע מהסיבה שבן/ בת הזוג רוצה לשלם פחות ממה שהיה צריך. יכולים להיות מקרים בהם בן/בת הזוג יואשמו בדברים שונים על מנת לקבל משמורת מלאה על הילדים ועוד. במקרים כאלה, חקירה פרטית יכולה לעזור. החוקר הפרטי יכול להוכיח את מצבו/ה הכלכלי של בן/ בת הזוג, את ההתנהלות שלו, נכסים שבבעלותו ועוד. 

 

ידוע/ה בציבור

ידועים בציבור הם בני זוג המקיימים מסגרת משפחתית, אך אינם נשואים. ההגדרה של בני זוג כידועים בציבור נועדה להעניק להם זכויות וחובות של זוגות נשואים. ידועים בציבור הם זוגות שאינם רוצים או אינם יכולים להינשא על פי חוקי המדינה.

לעומת מעמד הנישואין שיש לו הוכחות ברורות, לידועים בציבור אין הוכחות אלה. במקרה של פרידה על הזוג להציג הוכחות על הקשר הזוגי, על מנת לקבל את הזכויות הכלכליות המגיעות.

מאבקי ירושה

מאבקי ירושה נפוצים מאוד אצל משפחות רבות. בדרך כלל כאשר נחשפת הצוואה מתחילים מאבקי הירושה שיכולים להיות מכוערים מאוד. 

המאבקים בדרך כלל נובעים מתחושת חוסר צדק, חשבונות לא סגורים מהעבר, תחושות של העדפת ילד מסוים, חוסר הערכה עצמית ועוד. על מנת להימנע ממאבקי ירושה חשוב להכין צוואה שמפרטת כיצד יחולק הרכוש, למי וכמה. אך לא תמיד זה עוזר. יכולים להיות מצבים בהם יבקשו לבדוק את כשרות הצוואה מטענה שהמנוע היה תחת השפעה. 

על פי חוק הירושה, כל אדם יכול לכתוב צוואה בה יהיה כתוב למי יועבר הרכוש ובאילו תנאים. העיקרון הבסיסי בדיני ירושות הוא שהצוואה נערכה מרצונו החופשי של המצווה ללא השפעות חיצוניות או מעורבות בלתי הוגנת. 

חקירות פרטיות בתחום זה בודקות את כשרות הצוואות. בחקירות אלה בודקים את השתלשלות האירועים שלפני הצוואה, את אותנטיות הצוואה, האם היא נעשתה תחת השפעות כלשהן והאם כשרה. 

 

מעקב אחר בני נוער

אורח חייהם של בני הנוער של היום שונה באופן משמעותי מאורח חייהם של בני הנוער בעבר. בני הנוער חשופים לגירויים רבים הניתנים לגישה בקלות על ידי האינטרנט. חקירות אלה מתבצעות על פי בקשת ההורים שבמקרים רבים מרגישים שאינם יכולים לגשת לילדים שלהם.  חקירות פרטיות בתחום זה עוזרות לחשוף שימוש בסמים או באלכוהול וכל דבר אחר אליו חשוף בן הנוער. 

מחירון איתור אמצעי ריגול

סוג הבדיקהמחיר
מחיר עבור האזנות לטלפון נייד1,000-2,700 ש“ח
מחיר עבור האזנות סתר בדיר, בית או משרד - המחיר נקבע לנכס של עד 100 מ“ר וכולל בדיקה פיזית1,000-3,200 ש“ח
מחיר עבור גילוי אמצעי ריגול בנכס עד 100 מ“ר באמצעות שימוש במכשור מתקדם כולל בדיקה אלחוטית2,800-8,000 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול על גבי מחשב2,200-5,500 ש“ח
מחיר בדיקת ריגול ברכב עם או ללא פירוק1,200-3,200 ש“ח

מחירון איתורים חוקר פרטי

סוג האיתור הערותטווח מחירים
מחיר איתור רכבים (לא כולל תפיסה של הרכב)700-1,800 ש“ח
מחיר איתור רכבים(כולל תפיסה של הרכב+מחיר הגרר)2400-6,300 ש“ח
מחיר איתור בעלים כולל הוכחה של שימוש בכלי הרכבהמחיר עבור בין 2-4 ימי עבודה של החוקר וכולל בין 4-6 שעות עבודה ביום180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםהמחיר לא כולל יציאה לשטח180-600 ש“ח
מחיר איתור של כתובת מגוריםאיתור מודיעין כולל מעקב, יציאה לשטח וביצוע תצפיות180-600 ש“ח
מחיר איתור טלפון380-1,200 ש“ח
מחיר איתור מידע ללא סודיות700-1,400 ש“ח
מחיר איתור פשוט של בעל חובללא שימוש באמצעים מיוחדים250-600 ש“ח
מחיר איתור מורכב של בעל חובכולל אמצעים מיוחדים700-2,000 ש“ח

מחירון חקירות כלכליות, מסירות משפטיות וחקירות פרטיות

סוג החקירה/מסירההערות טווח מחירים
מחיר חקירה כלכלית בסיסית פשוטהכולל מציאה של רכב, מגורים ומקום עבודה 1,400-4,200 ש“ח
מחיר חקירה כלכלית המשלבת מידע מודיעיניכולל בדיקה של חובות, מצב משפטי של הנחקר, ביטוחים וניתוח פיננסי מעמק3,800-12,000 ש“ח
מחיר מסירה משפטית כולל מעקבים, איתורים ותיעודים380-1,200 ש“ח
מחיר מסירה משפטית לא כולל איתורים, כולל תיעודים של המסירה220-700 ש“ח
מחיר שעת מעקב עבור חוקר פרטי עד 2 חוקרים לשעת מעקב300-700 ש“ח
מחיר פגישה עם חוקר פרטי לצורכי ייעוץפגישה באורך של שעה, במידה והתיק יצא לפועל, לעתים שעת עבודה זו תקוזז מהעלות הסופית של החקירה280-700 ש“ח
מחיר חקירה פרטית סיכון גבוהתוספת למחיר הכללי500-1200 ש“ח
מחיר חקירה פרטית למעקב בן זוגמחיר לשעת עבודה עבור חוקר פרטי280-700 ש“ח
מחיר הוצאות רכב עבור חקירה פרטית, מחיר לקילומטר4-9 ש“ח
מחיר בדיקת פוליגרף700-1,900 ש“ח
מחיר לחוקר פרטי עבור שימוש ברחפןלשעת עבודה1,800-6,000 ש“ח
חקירות בתחום המשפחה
אז מה היה לנו בכתבה:
מאמרים אחרונים שלנו
חוקר פרטי בחריש

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בחריש? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בעומר

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בעומר? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

חוקר פרטי בתל-אביב

  מעוניינים לרכוש את שירותיו של חוקר פרטי בתל-אביב? כנראה יש כמה שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה לפני כן. ביניהם איך למצוא חוקר פרטי טוב

פוליגרף בחריש

  בדיקת פוליגרף היא בדיקה שנועדה לקבוע את חקר האמת בעזרת חשיפת השקרים במהלך הבדיקה. במהלך בדיקת פוליגרף מחובר האדם שנמצא תחת הבחינה אל מכונה

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!